Beantwoord

MB's delen, nummer niet zichtbaar

  • 31 July 2020
  • 4 reacties
  • 291 keer bekeken

goededag,

Ik wil mbs delen maar zie het niet in het overzicht staan bij delen. 

Wel is het toegevoegd aan mijn kpn daar is het ook zichtbaar.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2020, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Joyce2506 , ben je toevallig een Telfort-klant die eerder automatisch is omgezet naar KPN?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Joyce2506, welkom op het Forum! Ik heb jouw berichtje even in een eigen topic geplaatst zodat we je kunnen helpen hiermee. Indien je een oud-Telfort klant bent met nog een Telfort bundel dan kan je helaas geen MB's delen, vandaar de vraag van Jan hierboven. Zijn het wel KPN nummers en abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd? Dan kan je je aanmelden voor de voordelen via deze website. Eenmaal aangemeld kan het enkele werkdagen duren voordat de voordelen zijn geactiveerd. Maar via die site en stappen kan je het aanvragen. Heb je dit al geprobeerd en lukt dit niet? Geef dan opnieuw een seintje in dit topic, dan help ik je graag verder. Vul dan meteen ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de betreffende 06-nummers.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joyce2506, is het nog gelukt bovenstaande stappen te doorlopen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!