Beantwoord

Meerdere abonnementen koppelen onder één KPN ID

• 1 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 1596 keer bekeken

Ik heb twee adressen namelijk in Amsterdam en Friesland. In Amsterdam alles in een van KPN en in Friesland binnenkort ook internet etc Bovendien 3 mobiele telefoonabonnnementen, digitenne en back up cloud service van KPN
Hoe koppel ik dit alles zodat alles inzichtelijk wordt via Mijn KPN?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 3 augustus 2018, 18:44

Zodra je inlogt bent met jouw KPN ID krijg je in het midden van het scherm de mogelijkheid om een nieuw product te koppelen. Daar zal je moeten kiezen voor Thuis. Daarna krijg je het volgende scherm te zien. Als je op dat niet op het adres aanwezig bent waarvan je het pakket wilt koppelen klik je hier.

. Vervolgens zal je het klantnummer, postcode, huisnummer en laatste cijfers van jouw rekeningnummer moeten invullen, daarna klik je op Product Koppelen

Het abonnement is toegevoegd en je ontvangt een mail ter bevestiging hiervan ☺

Laat je mij weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @FEDDEB en welkom op het forum! Wat leuk om te lezen dat je op beide adressen gekozen hebt voor KPN. Je kunt maximaal 5 mobiele- en 2 Internetabonnementen (eventueel met bellen en/of interactieve televisie) koppelen aan een KPN ID. Backup en cloud service van KPN hoort bij de zakelijke afdeling van KPN en is helaas niet mogelijk.
Hoe doe ik dat dan?
Hoor graag even hoe ik dat stap voor stap kan doen
Reputatie 7
Badge +17
Je kan op de pagina 'Makkelijker inloggen met KPN ID!' bekijken hoe je dit kunt regelen. Ook zie je op deze pagina een video instructie over het aanmaken van een KPN ID en daarna het koppelen van producten.
NB
Ik heb al een KPN ID
Wil nu het account van mijn andere adres daaraan koppelen maar ik heb daar en ander relatienummer/klantnummer.
Nogmaals mijn vraag hoe ik dat dan kan koppelen.
Reputatie 7
Badge +17
Zodra je inlogt bent met jouw KPN ID krijg je in het midden van het scherm de mogelijkheid om een nieuw product te koppelen. Daar zal je moeten kiezen voor Thuis. Daarna krijg je het volgende scherm te zien. Als je op dat niet op het adres aanwezig bent waarvan je het pakket wilt koppelen klik je hier.

. Vervolgens zal je het klantnummer, postcode, huisnummer en laatste cijfers van jouw rekeningnummer moeten invullen, daarna klik je op Product Koppelen

Het abonnement is toegevoegd en je ontvangt een mail ter bevestiging hiervan ☺

Laat je mij weten of het gelukt is?
Dank voor je heldere beschrijving
maar....koppelen lukt niet
Komt waarschijnlijk omdat mijn zakelijk en particuliere accounts door elkaar lopen.
Ik stop met mijn eenmansbedrijfje en wil daarom alle diensten koppelen in een account
Heb je een tip hoe ik dat toch voor elkaar kan krijgen
Of moet ik eerst alle zakelijke diensten om zetten naar prive? Zo ja hoe doe ik dat dan?
Reputatie 7
Badge +17
Ah oke, dan is dat helaas niet mogelijk op dit moment. Dit kan alleen maar met privé abonnementen. Als je dit abonnement ook wil koppelen aan KPN ID dan zal je het zakelijke abonnement moeten wijzigen naar een privé abonnement. Dit kun je doen door een contract overname formulier in te vullen. Alle informatie hierover vindt je op de pagina Contractovername Vaste Telefonie & Internet. Je kan dit natuurlijk ook regelen in een KPN XL winkel.
OK
Dank je wel
Ga er mee aan de slag

Fedde
Reputatie 7
Badge +17
Graag gedaan, mocht je onze hulp nog nodig hebben in de toekomst dan horen we dat graag van je😉

Reageer