Beantwoord

Meerdere mobiele abonnementen Mijn KPN

Ik heb al heel lang een Mijn KPN account, hierin zijn de gegevens zichtbaar van zowel ons "alles in een pakket" als ook onze 2 mobiele abonnementen (staan alle 2 op 1 naam geregistreerd). Nu heb ik onlangs ook nog een 3e mobiel (sim only) abonnement afgesloten voor mijn zoon, dit abo staat ook op dezelfde (mijn) naam. Wordt dit ook zichtbaar in hetzelfde Mijn KPN account of moet hier een aparte account voor aangemaakt worden?
M.v.g. Marcel
icon

Beste antwoord door Shugosha 29 november 2013, 10:22

Ik kan het zelf niet controleren voor u of er een nieuw klantnummer is gekomen. Het is echter wel mogelijk dat dit gebeurt ook als de klantgegevens exact hetzelfde blijven. Er kan dan nog wel een verzoek gedaan worden om de klantgegevens te laten koppelen aan hetzelfde klantnummer mocht dit nodig zijn en dat zal dan gaan via de helpdesk op 0800-0105.

Het klantnummer staat wel aangegeven in het betalingskenmerk, daarbij is het de eerste 9 cijfers en ook de helpdesk kan anders het klantnummer nog controleren voor u :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Wanneer de mobiele nummers op 1 klantnummer staan dan zullen deze met 1 account inzichtelijk zijn op mijnkpn. Mocht het zijn dat het nieuwe nummer een eigen klantnummer hebben gekregen dan zal er een nieuw account nodig zijn.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kan geen klantnummer vinden op het contract, maar het abo staat op mijn naam, net zoals de andere abonnementen. Ik heb dit abo afgesloten nadat KPN ons telefonisch benaderd had over familievoordeel, dus ik ga er dan van uit dat het klantnummer hetzelfde is? Het nummerbehoud voor dit abo is afgelopen vrijdag pas ingegaan, dus ik zal nog even afwachten of het zichtbaar wordt in Mijn KPN
Reputatie 7
Badge +12
Ik kan het zelf niet controleren voor u of er een nieuw klantnummer is gekomen. Het is echter wel mogelijk dat dit gebeurt ook als de klantgegevens exact hetzelfde blijven. Er kan dan nog wel een verzoek gedaan worden om de klantgegevens te laten koppelen aan hetzelfde klantnummer mocht dit nodig zijn en dat zal dan gaan via de helpdesk op 0800-0105.

Het klantnummer staat wel aangegeven in het betalingskenmerk, daarbij is het de eerste 9 cijfers en ook de helpdesk kan anders het klantnummer nog controleren voor u :)

Bedankt voor de info, ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en hiet nieuwe abo bleek toch een ander klantnummer te hebben. Ze hebben deze nu toegevoegd aan mijn klantnummer zodat het in mijn eigen Mijn KPN zichtbaar wordt en ik ook maar 1 factuur ontvang, probleem is dus opgelost...

Reageer