Vraag

Melding koppeling producten bij inlog KPN-app

Badge
Ik heb KPN-compleet, KPN-mobiel/internet in 1 voordeel-abonnement, en 1 KPN-ID.
Als ik switch van de ene naar de andere pagina in de MijnKPN app, krijg ik steeds meldingen via de mail dat ik abonnements-gegevens zou hebben gewijzigd en dat er een koppeling dan wel ontkoppeling heeft plaatsgevonden. Hoe kan ik dit voorkomen dan wel aanpassen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Pieter. Ik tast nog een beetje in het duister maar toen ik bij je gegevens ging kijken zag ik ook een prepaid nummer staan waar zo te zien ooit KPN ID aan gekoppeld is. Komt jou dat bekend voor?
Via andere gebruikersnaam reageer ik, dit ivm inlog problemen. Klopt ik heb alles bij KPN. Kpn-compleet, met daaraan gekoppeld een KPN-mobiel-abonnement. Maar ook een reserve mobieltje tijdens de vakantie met een prepaidkaart. Ik denk dat ik voor de verschillende abonnementen losse Kpn-ID's moet aanmaken, of mijn "mijnKPN" apps op tablet dan wel mobieltje apart van elkaar moet registreren en gebruiken. Switchen tijdens de verschillende abonnementen in 1 en dezelfde pagina is een probleem, waardoor telkens koppeling en ontkoppeling van producten plaatsvind, met daarbij een aparte mail dat ik bv. mijn betaalgegevens zou hebben gewijzigd, wat mij dan weer verontrust.

Reageer