Beantwoord

Melding MijnKPN: wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken

  • 17 May 2019
  • 5 reacties
  • 1055 keer bekeken

Beste KPN,

Aan mijn kant probeer ik de internetsnelheid te verhogen. Echter loop ik hier in mijnkpn tegen de volgende fout aan.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken.

Is hier meer over bekend?

Met vriendelijke groet,
Jelmer van Amen
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 May 2019, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @jelmer van amen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De enige reden waarom het niet zou lukken, is omdat er nog een wijziging open staat. Of MijnKPN moet in zijn geheel een storing hebben.. Maar laten we uitgaan van het eerste puntje, dat er een wijziging open staat. Heb je onlangs iets aangepast in het abonnement wat nog moet ingaan? Een nieuwe ontvanger die je nog moet krijgen of wijziging van het abonnement?

Ik kan even voor je nagaan waarom het nu niet lukt. Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? En geef even een seintje als het gelukt is, dan help ik je graag verder!
Goedemorgen.

Na contact met de klantenservice is het uiteindelijk al aangepast. Voor uitzoek redenen.

Er stond bij mij niks open.
Deze melding was al een week aanwezig.
Reputatie 7
Badge +21
@jelmer van amen, helemaal goed bedankt voor je terugkoppeling! We zullen de meldingen in de gaten houden, wellicht is het grotere foutmelding dan alleen bij jou.

Dit is iets waar KPN  aan moet gaan werken en op moet gaan lossen dit probleem doet zich dus nu weer voor  Melding MijnKPN: wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken  

 

 

Is het ondertussen weer bereikbaar, @Beekrr ?