Vraag

Melding mobiel nummer(s) verlengen KPN App uitzetten

• 13 juli 2017
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb meerdere mobiel nummers in gebruik waarvan er 2 verlengd kunnen worden. Dit doe ik bewust niet omdat ik dan de lifetime extra MB's actie uit de vorige verlengingen komen te vervallen. Ik heb dit al tig keer uitgelegd als ik contact met KPN medewerkers heb maar die kunnen er niets aan doen....Als ik verleng krijg ik dan wel (met compleet) 400 minuten ipv 300 maar wie belt er nu nog?????

Het storende is dus dat ik tekens als ik de app opstart, er een irritante mega grote blauwe balk in beeld verschijnt met een verleng aanbod. Als je dit negeert, moet je in de app scrollen om eea te bekijken. Een andere optie is om de blauwe balk te sluiten met een kruisje dat zo groot (of klein hoe je het noemen wilt) is als een zandkorrel dus je raad het al....het verlengvenster wordt geopend. Is er een mogelijkheid om die irritante balk te verbergen en niet meer terug te laten komen? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik wil verlengen maar ga natuurlijk niet voor minder MB's met dezelfde prijs een contract voor 2 jaar aan.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Ja, n.a.v. de andere topics hierover hebben we al meerdere signalen doorgegeven aan de mensen die over MijnKPN gaan. Hoe meer feedback, hoe beter.
Betreft iPhone 5s maar type toestel maakt niet uit, op de tablet hetzelfde verhaal.

Maar als jullie de klant de optie bieden of ze wel/geen irritante advertenties willen zien dan los je het probleem sowieso op!

@PeterG: dank voor de link. ik ben dus niet de enige die zich hier mateloos aan ergert......
Reputatie 7
Het is momenteel niet uit te zetten. Zie ook.
https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/mijn-kpn-app-met-reclame-info-434152
Reputatie 7
Badge +23
Hey joelias, goede vragen en suggesties. Wel heel irritant als je het probeert weg te "tikken" en je het dan alsnog per ongeluk aantikt. Op welk toestel is dat? Ik geef je feedback graag door! Wellicht gaan ze er dan wat aan doen. Recentelijk nog contact gehad met de mensen die over die "banner" gaan en daaruit bleek dat ze bezig zijn met het optimaliseren dus feedback wordt gewaardeerd. 🙂

Wat betreft het verlengen kan ik je helaas niet iets anders aanbieden dan wat de app/website aangeeft.

Reageer