Vraag

Melding onderhoud / werkzaamheden

  • 15 March 2019
  • 3 reacties
  • 375 keer bekeken

Ik heb een melding ontvangen van noreply@kpn.com die waarschuwt voor een mogelijke onderbreking van mijn internet/telefoon verbinding. Dit ontvang ik op een oud email adres wat maanden geleden mijn email adres was van mijn KPN-ID. Maar ik ontvang het niet op mijn nieuwe email adres gekoppeld aan mijn KPN-ID, dus er gaat iets fout met de koppeling tussen de verschillende databases van de KPN.
Verder zou het fijn zijn wanneer ook in de melding het gebied wordt aangegeven.

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen.

Alex

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Alex, welkom hier. Zeker kan ik hier iets mee. Dit betekent simpelweg dat je contactadres anders is dan je KPN ID. Deze staan los van elkaar en kun je apart instellen. Dit kan ik ook voor je doen. Wat het gebied betreft, dit is niet nodig. Wij sturen dit per specifieke verbinding waar er onderhoudt plaatsvindt en heeft te maken met de wijkcentrale waarop je bent aangesloten. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en het gewenste e-mailadres waarop wij je mogen mailen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
1# "Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en het gewenste e-mailadres waarop wij je mogen mailen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?"

Ik snap deze niet, het bovenstaande bericht heb je al naar mijn gewenste email adres (gmail) gestuurd.

2# " Dit betekent simpelweg dat je contactadres anders is dan je KPN ID. Deze staan los van elkaar en kun je apart instellen. Dit kan ik ook voor je doen."

Mijn gmail adres is mijn adres bij mij KPN-ID, zo log ik ook in. De facturen en de KPN spam komen dan ook allemaal binnen op mijn Gmail adres.

Alleen de storing/onderhoudsmeldingen niet. Er is ook maar 1 email adres in te stellen op mijn KPN-ID. Voor het forum zo het mooi zijn om met een oplossing te komen dan het zelf te doen. Nog thans lijkt het erop dat de databases met emailgegevens niet gesynchroniseerd zijn.
Reputatie 7
Badge +24
IDankjewel voor je reactie Alex. #1 fan van je naam.

1# "Zou je je profielwillen aanvullen met alle relevante gegevens en het gewenste e-mailadres waarop wij je mogen mailen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?"Ik snap deze niet, het bovenstaande bericht heb je al naar mijn gewenste email adres (gmail) gestuurd.

Dat klopt, echter zijn er nogal wat privacywetten die wij moeten volgen. Daar hoort een verificatie van je gegevens bij voordat we iets kunnen nakijken en mogen aanpassen.


2# " Dit betekent simpelweg dat je contactadres anders is dan je KPN ID. Deze staan los van elkaar en kun je apart instellen. Dit kan ik ook voor je doen."Mijn gmail adres is mijn adres bij mij KPN-ID, zo log ik ook in. De facturen en de KPN spam komen dan ook allemaal binnen op mijn Gmail adres.

Alleen de storing/onderhoudsmeldingen niet. Er is ook maar 1 email adres in te stellen op mijn KPN-ID. Voor het forum zo het mooi zijn om met een oplossing te komen dan het zelf te doen. Nog thans lijkt het erop dat de databases met emailgegevens niet gesynchroniseerd zijn.


Wederom hetzelfde antwoord als hierboven. Ik wil je nogmaals vriendelijk vragen om je profiel aan te vullen met je gegevens. Dan kan ik ervoor zorgen dat alle communicatie naar het juiste e-mailadres gaat.