Beantwoord

Mijn bankrekening wordt niet gewijzigt in MijnKPN

  • 15 June 2020
  • 13 reacties
  • 217 keer bekeken

Hoi Allen, vooral #KPNstaff

Helaas is mijn relatie uit en is de gezamenlijke rekening stop gezet.

Nu dacht ik dit gemakkelijk aan te passen op Mijn KPN, Helaas na 6 pogingen nul effect, hij reset zich na controle. 

KPN klantenservice gebeld en ook geen effect. Ze zei wellicht dat de browser zich moet herladen, dus niet…..

Gelukkig heb ik nog een Mobiel abonnement met de juiste bankrekening nummer.

Wie o wie van de KPN whizkidz kan deze bug oplossen en zorgen dat ik straks netjes mijn rekeningen betaal? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 July 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Davince. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw rekeningnummer te wijzigen in MijnKPN. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en nieuwe rekeningnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het rekeningnummer kan je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je uitzoeken. 

@Vikash , zojuist zoals gevraagd aangepast op mijn profiel. Succes en ik ben benieuwd, we wachten in spanning af….

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw rekeningnummer gewijzigd in onze systemen. Ik controleer morgen of het nieuwe rekeningnummer er nog instaat. Ik kom er morgen op terug.  

Reputatie 7
Badge +21

@Davince Ik heb meerdere keren geprobeerd om het rekeningnummer te wijzigen, helaas is het nog steeds niet gelukt. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen je dan doorverbinden met mijn collega's van de financiële afdeling om het rekeningnummer handmatig aan te laten passen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

@Davince Ik heb meerdere keren geprobeerd om het rekeningnummer te wijzigen, helaas is het nog steeds niet gelukt. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen je dan doorverbinden met mijn collega's van de financiële afdeling om het rekeningnummer handmatig aan te laten passen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik zie dat je een aantal dagen geleden hebt gebeld met onze klantenservice, ben je toe doorverbonden met de financiële afdeling? Heb je al bekeken of het rekeningnummer is aangepast in Mijn KPN?

@Vikash dank voor het actief volgen van of ik contact had gekregen. Ja ik was doorverbonden, ja ze zag dat er meerdere poging gedaan waren, ja ze veranderde het in twee systemen en Ja ik heb gekeken. en het antwoord:

ONGEWIJZIGT, staat nog steeds op dezelfde verkeerde bankrekening. ………………..

Zal ik misschien het contract stopzetten en nieuwe aansluiten?  of heb je beter idee om de bug eruit te krijgen?  per post?

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Ik heb zojuist een “ticket” aangemaakt en doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling gaat het verder uitzoeken. Zodra ik een reactie krijg hierop, kom ik er op terug. Onze excuses voor het ongemak.:disappointed_relieved:

@Vikash Dank voor je reactie, ik hoop dat ze gauw geregeld krijgen, het werkt best wel op de zenuwen.

Zeker omdat dit al 14 dagen speelt, naderen we ook de nieuwe maand en dus het moment dat er geld afgeschreven gaat worden. Het zou jammer wezen als door een technische bug extra adminstratiekosten worden berekend of zelfs het abonnement wordt stilgelegd totdat er wordt betaald. Of als er deurwaarder op pad wordt gestuurd. Kan jij mij verzekeren dat dit niet gebeurd?

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Op 3 juli komt de nieuwe factuur. Ik weet eerlijk gezegd niet of het probleem voor deze datum al is verholpen. Na een mislukte automatische incasso kun je ook via de MijnKPN betalen. Log in op de MijnKPN en klik op de melding die verschijnt om je factuur via iDEAL te betalen.

Ik zou je willen vragen om dit in de gaten te houden en deze factuur handmatig over te maken, als het probleem voor deze datum nog niet is verholpen. Ik zal op deze datum een berichtje achterlaten in dit topic om jou hieraan te herinneren. Ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd al kan melden dat het probleem verholpen is, maar dat kan ik je helaas niet garanderen. 

@Vikash ik zal het als een attentie in mijn agenda opslaan, ik vermoedt dat het probleem inderdaad pas na deze datum is opgelost. Fijn om te lezen dat ik het als een IDEAL betaling alsnog kan oplossen.

 

Ik wacht je reactie af of het gelukt is om het probleem te verhelpen...

Reputatie 7
Badge +21

@Davince Helaas is het nog niet gelukt om het rekeningnummer aan te passen. Ik zou je willen vragen om het maandelijkse bedrag via iDeal te betalen in Mijn KPN. Zodra het is gelukt om jouw rekeningnummer aan te passen kom ik er op terug.

Reputatie 7
Badge +21

Het lijkt er op dat het inmiddels is gelukt om jouw rekeningnummer aan te passen. Zou je dit willen controleren in Mijn KPN? Ik hoor graag van je of jij hetzelfde ziet. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Het lijkt er op dat het inmiddels is gelukt om jouw rekeningnummer aan te passen. Zou je dit willen controleren in Mijn KPN? Ik hoor graag van je of jij hetzelfde ziet. :slight_smile:

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag.