Beantwoord

mijn dochter wil ook inloggen maar lukt niet.

  • 13 September 2019
  • 7 reacties
  • 236 keer bekeken

Best Team,
Mijn dochter heeft ook een KPN abonnement, voor bellen en TV.
Zij heeft geen KPN e-mailadres om zich aan te melden in jullie systeem en ook geen e-mailadres.
Hoe kan ik haar aanmelden met haar klantnummer.
icon

Beste antwoord door Verhoging abonnement kosten 14 September 2019, 08:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heeft ze ook internet van KPN? Op haar eigen adres? (en waarom regelt ze dit zelf niet?)
Reputatie 7
Elke abonnee van een vaste aansluiting bij KPN heeft een e-mailadres van KPN.
Jouw dochter dus ook.
Wat haar e-mailadres is kan ze vrij makkelijk achterhalen door via haar eigen aansluiting thuis naar deze site van KPN te gaan en in te loggen met haar klantnummer.
Hartelijke dank voor uw reactie,

We zijn haar e-mailadres kwijt en dan kan je niet verder inloggen, daarom via deze weg het eerste contact gelegd, maar we zijn er al uit.

We hebben het storingsnummer gebeld en alles opgelost.

Weet u wel, hoe we aan haar e-mailadres kunnen komen of kan het via dit e-mailadres. Zij doet niets met computers en e-mail.
Reputatie 7
Maar heeft jouw dochter dan vanaf haar thuisnetwerk op die link geklikt die ik in mijn vorige bericht had gezet?

Dan kan ze toch met alleen haar klantnummer achter haar KPN e-mailadres komen.

Kan je nu eens uitleggen waar het fout gaat.
Dat werkte niet, want je moet met je thuisnetwerk je paswoord veranderen en dat heeft ze ook niet.
Reputatie 7
Hoe kom je daar nu toch bij, als zij die link volgt dan komt ze op de onderstaande pagina waarop ze haar klantnummer invult en voila, daar zijn de e-mailadressen.


Vervolgens selecteert ze het e-mailadres ...

...en vult twee keer haar nieuw gekozen wachtwoord in.



Plaats anders eens een screenshot van wat er fout gaat.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom hier @Verhoging abonnement kosten. De problemen zijn dus wel opgelost als ik het goed begrijp? Mocht ik hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.