Mijn KPN

• 22 januari 2014
  • 5 reacties
  • 3015 keer bekeken

Het is ongelooflijk maar waar: Mijn KPN werkt nog steeds niet! Helaas kan je geen contact opnemen met een helpdesk o.i.d. en alleen via het forum je gram uiten. Nog steeds geeft Mijn KPN om de haverklap foutmeldingen (ook als je de pagina opent in Internet Explorer (het schijnt dat KPN nog steeds Google Chrome niet ontdekt heeft)).

Ik kan niet mijn rekeningen online gebruiken, modules aan en uitzetten etc.

Hoe is het toch mogelijk dat een technologiebedrijf zo'n slechte website heeft!!!

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste pawet,

Er is gisteren een storing geweest met de MijnKPN maar als ik je bericht lees speelt dit al langer. Wat voor foutmeldingen krijg je? Ik zie dat je al verschillede browsers geprobeerd hebt maar er zat geen verschil in dus tussen Internet Explorer en Chrome.

Voor welk product gebruik je de MijnKPN? Speelt het bij het aan/uitzetten van opties en rekeningen wat je noemt of nog bij meer?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Beste Jasper,

Allereerst dank voor de reactie. Het ius voor het eerst dat een medewerker van KPN reageert op mijn klachten op het forum, hulde!

Ik gebruik KPN mobiel Zakelijk. Als ik op de homepagina "Mijn rekeningen" aanklik krijg ik een foutmelding. Bij vragen om nadere uitleg wordt aangeraden de pagina in IE of Firefox te openen.

Later, na eerst het tabblad "Mobiel" te hebben gekozen kon ik ineens wel weer mijn rekeningen inzien.

Reputatie 4
Badge +9
Beste pawet,

Zou je me daarvoor je postcode, huisnummer, mobiele telefoonnummer en de gebruikersnaam van de MijnKPN kunnen toesturen via een privébericht? Dan kan ik met die gegevens kijken wat er precies aan de hand is!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Hoe doe ik dat?

Reputatie 4
Badge +9
Hallo pawet,

Als je in deze zin klikt op het woord privébericht in mijn bericht kom je bij een instructiepagina voor het versturen van een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Reageer