Mijn KPN ???


Ik heb al weken problemen met inloggen bij MIJN KPN en bij het forum.

Steeds weer kreeg in een mededeling dat mijn gebruikersnaam onjuist was, en het  wachtwoord was onjuist.

Na weken dat gezeur dacht ik, ik ga me opnieuw registreren.

Heb ik gedaan voor Mijn  KPN.

Ik zou een bevestigingsmail krijgen, die heb ik echter nooit gehad.

En dit is zo een paar keer doorgegaan, steeds geen bevestigingsmail ontvangen.

Ik word hier eerlijk gezegd schijtziek van.

Ik wil wat wijzigen bij mijn "compleet" abonnement maar het kan niet omdat ik dus niet kan inloggen.

Ook baal ik ontzettend dat je met  email van KPN niet je eigen naam kan gebruiken.

Nee, je krijgt een paar letters en cijfers als emailadres.

Wat heb ik daar aan?

Het emailadres is dus  onbruikbaar voor mij.

Ook baal ik, dat ik zoals bij andere providers wel kan, ik de zendervolgorde niet kan aanpassen.

Kortom, veel irritaties.

Ik ben blij als ik binnenkort weer weg mag en mag overstappen.

Misschien is het handig dit soort dingen al te vermelden op de website, scheelt veel ongemakken

en ergernissen.


1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hallo cococat2001,
 
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is wanneer al deze punten opstapelen. Ik ga gelijk kijken wat ik voor je kan doen.
 
Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer en contractnaam in een privébericht, dan pak ik het voor je op.
 
Met vriendelijke groet,
 
Nienke
 

Reageer