Beantwoord

Mijn KPN aangemaakt, gegevens niet herkend

• 16 januari 2016
  • 1 reactie
  • 166 keer bekeken

Over enkele weken wordt mijn alles in 1 glasvezel abonement geinstalleerd. Ik heb net alvast een "mijn KPN" acoount aangemaakt en geactiveerd. Maar als ik wil inloggen worden mijn gegevens niet herkend en kan ik er niet in. Wel kan ik inloggen op het forum met diezelfde gegevens. Hoe kan dit en wat kan ik doen om gewoon met mijn inlognaam in te loggen.

Admin: titel verduidelijkt ivm vindbaarheid en bericht verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 17 januari 2016, 13:50

De MijnKPN voor thuis is een ándere dan die voor mobiel en forum. Die laatste heb je dus zojuist aangemaakt. Heb je geen mobiel via kpn dan kun je deze alleen gebruiken voor het forum.

De gegevens voor MijnKPN voor thuis krijg je op papier toegestuurd. Deze is pas actief als je abonnement in gegaan is! En hoef je niet zelf aan te maken.

Bij het inloggen staat MijnKPN voor thuis aangegeven als "TV, internet & bellen". Deze kan en hoef je dus niet zelf aan te maken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
De MijnKPN voor thuis is een ándere dan die voor mobiel en forum. Die laatste heb je dus zojuist aangemaakt. Heb je geen mobiel via kpn dan kun je deze alleen gebruiken voor het forum.

De gegevens voor MijnKPN voor thuis krijg je op papier toegestuurd. Deze is pas actief als je abonnement in gegaan is! En hoef je niet zelf aan te maken.

Bij het inloggen staat MijnKPN voor thuis aangegeven als "TV, internet & bellen". Deze kan en hoef je dus niet zelf aan te maken.

Reageer