Beantwoord

Mijn KPN - Aantal belminuten klopt niet in mijn verbruik

• 21 februari 2016
  • 9 reacties
  • 436 keer bekeken

aantal belminuten klopt niet in mijn verbruik

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Cindy_ 25 februari 2016, 15:24

; omdat Joran afwezig is, heb je een bericht in je inbox van mij met uitleg waarom je geen belminuten verbruikt ziet staan in MijnKPN. Het betreft inderdaad een storing hiervan en medio dit jaar wordt de oplossing verwacht. Heb je hier nog wel vragen over? Stel ze dan vooral! 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum !

Er is een storing met de weergave van belminuten in sommige gevallen. We werken aan een oplossing. Ik kijk voor je na of jij ook last hebt van deze storing, of dat er iets anders mis is. Kun je reageren op het privébericht dat ik heb gestuurd?

Reputatie 7
Badge +24
; omdat Joran afwezig is, heb je een bericht in je inbox van mij met uitleg waarom je geen belminuten verbruikt ziet staan in MijnKPN. Het betreft inderdaad een storing hiervan en medio dit jaar wordt de oplossing verwacht. Heb je hier nog wel vragen over? Stel ze dan vooral! 

Ik merk ook dat het verbruik totaal niet klopt met daadwerkelijk gebelde minuten. Wat zichtbaar is, is vele malen minder dan de werkelijke minuten. Dat is  lastig omdat ik zo niet weet of ik buiten de bundel kom. Wanneer is dit opgelost?

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op forum! Graag kijk ik voor je of je last hebt van dezelfde storing. Reageer op m'n privébericht en ik ga voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Kan ik nog iets voor je betekenen? Dan hoor ik dat graag van je.

Justin_ schreef op 28 mar '16 om 10:22uHoi @Gerjan79, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Kan ik nog iets voor je betekenen? Dan hoor ik dat graag van je.

Hallo, na een poging om de problemen te herstellen is er nu nog veel meer mis gegaan. Foute melding in de app bij de berichten. Foutieve verbruik in de app gebruik voor het restand gebruik voor lopende maand. Nu is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Zelf verbruik aan het bijhouden in een excel-sheet. Dat kan ik dat vergelijken met de app, want komend weekend komt er weer een poging.

Cindy_ schreef op 25 feb '16 om 15:24u@Germar; omdat Joran afwezig is, heb je een bericht in je inbox van mij met uitleg waarom je geen belminuten verbruikt ziet staan in MijnKPN. Het betreft inderdaad een storing hiervan en medio dit jaar wordt de oplossing verwacht. Heb je hier nog wel vragen over? Stel ze dan vooral! 

Hallo,

Nu staat de teller van zowel belminuten als data ineens op 0????

Het wordt steeds slechter.

Is er al een oplossing in zicht?

Reputatie 7
Badge +24
; dat klopt dat je dat zo ziet. Dat lijkt een beetje gek, maar het is niks om je druk over te maken. We zijn bezig geweest met een update van het facturatiesysteem. Hierdoor is je MB-bundel "gereset". Je hebt je volledige MB bundel weer terug voor deze maand. Voor je belminuten zie je de minuten die je over had als je totale bundel. Meer informatie vind je op deze pagina. Heb je zo voldoende informatie van me? 

Beste Cindy,

Inmiddels is bovenstaande reactie van jouw verspreid. Echter de volgende regel is niet juist: Voor je belminuten zie je de minuten die je over had als je totale bundel. 

Moet zijn : Voor je belminuten zie je de minuten die de app aangaf die je over had als je totale bundel.

Het juiste aantal belminuten die je over had als je totale bundel, is nog steeds niet zichtbaar. Overigens de kosten daarvan staan als Eur. 0,00 op de factuur tot opheden. Hoe KPN dit verwerkt als alles eindelijk in orde is, is niet duidelijk. Ik hoop dat wij geinformeerd worden. Hoogte van de faktuur van april 2016 zal daarom wel dezelfde hoogte moeten hebben als van maart 2016. De tijd zal het leren.

Reageer