Beantwoord

Mijn KPN account verwijderen

  • 15 March 2020
  • 8 reacties
  • 1701 keer bekeken

Hoi,

 

Waar kan ik het account verwijderen? 

 

Groet, Eelco

icon

Beste antwoord door Lisa 15 March 2020, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @EelcoH! Helaas kan een klant zelf het MijnKPN account niet verwijderen. Dit account wordt na één jaar inactiviteit vanzelf verwijderd. Het kan ook per direct, maar dan zal ik het handmatig voor je moeten doorzetten naar de achterliggende afdeling. Zij gaan het account dan per direct verwijderen. Als je dit wenst, kun je dan je profiel verder invullen met postcode, huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je!  

Hi, punt is dat ik KPN diensten via Oxxio afneem waardoor ik geen klantnummer van KPN zelf heb. Dat is ook de reden dat ik dit account wil sluiten.

Groet, Eelco

Reputatie 7
Badge +17

@EelcoH Geen probleem natuurlijk. Ik heb het voor je doorgezet met dit argument. Ik ga ervan uit dat mijn collega's kunnen zien dat je geen diensten afneemt en het account voor je verwijderen. Mocht dit anders zijn, dan hoor je van me. Wie weet spreken we elkaar in de toekomst weer op het Forum en heb je dan wél een klantnummer van ons.:wink:

Wilt u mijn kpn account verwijderen ? Ik heb er namelijk niks aan.Het is een vergissing sorry.

Bij voorbaat dank.Zelf verwijderen kan niet.

Reputatie 7
Badge +17

Jahoor @Anonymous! Kun je dan je profiel voorzien van je postcode, huisnummer, KPN-ID en klantnummer? Dan laat ik het account voor je verwijderen.

Mijn naam is koster geen koter

Mijn postcode is ****** Mijn inlogcode.is **********.Een klant nr.heb ik niet .Ik heb een prepaid simkaart aangevraagd als vervanging  van mijn hemasimkaart .de hema stopt er mee.

Verder heb ik er weinig verstand van .ik heb een fout gemaakt door die account binnen te halen die wil ik graag gewist hebben.

Zelf kan ik het niet anders had ik het al lang gedaan.mijn mailadres is ********************

Ik heb een tablet computer dan kan ik een beetje mee om gaan.

Simkaart heb ik ontvangen.op de brief die ik ontvangen heb staat nog een nr.*************. Is dat het klant nr .

Ik wil mijn account verwijderen ik heb niets meer van kpn

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil mijn account verwijderen ik heb niets meer van kpn

@Wil Brouwer bedoel je jouw account hier?