Beantwoord

Mijn KPN account verwijderen

  • 16 September 2021
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag mijn account laten verwijderen, want dat kan ik blijkbaar niet zelf. Ik zie overal staan dat het na een jaar inactiviteit automatisch wordt verwijderd maar ik zit al 3 jaar niet meer bij KPN en ik kom er nu achter dat hij nog steeds bestaat. Graag dus mijn e-mail en overige gegevens uit jullie database verwijderen.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 21 September 2021, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Lienepien1 ik snap heel goed dat het na 3 jaar wel een keer in orde mag zijn. Zou je nog je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan heb ik de benodigde gegevens om het te laten verwijderen. 

@Bram_ ik heb mijn profiel aangepast, bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +17

@Lienepien1 ik heb een aanvraag gedaan bij de uitvoerende partij. Ik verwacht dat het niet nog eens 3 jaar zal duren. :wink: Zodra ik bericht heb dat het is uitgevoerd laat ik dat hier nog even weten!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Lienepien1. Ik heb bericht ontvangen dat het in orde is gemaakt. Het account is bij deze uit onze systemen gehaald. Gezien je in je originele bericht aangaf dat je alles uit onze systemen wilde hebben heb ik ook je forum profiel verwijderd. Ik zal het topic ook sluiten. Daarmee moet het afgerond zijn. :relaxed: