Beantwoord

Mijn KPN app

  • 14 November 2019
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

MijnKPN app werkt niet zoals voorheen, nu wordt je doorgesluisd naar de website MijnKPN. Hij vraagt steeds opnieuw om je product te koppelen. 

icon

Beste antwoord door HanAnd 19 November 2019, 12:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @HanAnd. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je één of meerdere diensten afneemt bij KPN kan je een KPN ID aanmaken en jouw diensten daaraan koppelen. Heb je al een KPN ID aangemaakt? Na het aanmaken van een KPN ID kan je jouw diensten daaraan koppelen, zie afbeelding.

 

Na het koppelen van jouw diensten kan je kiezen voor Thuis, Mobiel & Prepaid of Vast bellen.

 

Laat je mij weten of dit is gelukt?

Dit is geen antwoord op mijn vraag, al mijn producten zijn reeds gekoppeld en steeds na het starten van de app MijnKPN vraagt hij steeds opnieuw om producten te koppelen. Hij gaat dan naar de site van kpn, maar keert daarna niet terug naar de app. Dan kun je net zo goed die app verwijderen en direct naar de site van Mijnkpn gaan.

Reputatie 7
Badge +21

Dan heb ik het verkeerd begrepen. Dit kan wel eens voorkomen. In dat geval kan je het beste alle producten ontkoppelen en daarna opnieuw koppelen. Dit kan je het beste doen op een vaste computer of laptop. Daarna kan je de app weer gebruiken. 

Ook dit mocht niet baten. Heb de app MijnKPN van mijn iPad en iPhone verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu werkt hij weer naar behoren. Bedankt voor de info. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je het probleem hebt kunnen verhelpen. Bedankt voor je bericht. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer