Beantwoord

Mijn KPN app, abonnementen niet te zien

  • 23 January 2021
  • 21 reacties
  • 1239 keer bekeken

Ik kan in mijn “mijn KPN” app het dataverbruik van mijn abonnementen niet meer zien. 
ik heb verschillende data-only abonnementen die ik elke keer aanvul via MBs delen vanuit een groot data abonnement. 
Is dit een fout in de app? Komt dit weer terug? Of ???

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 31 January 2021, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @John v M. en welkom op het forum! Zijn de abonnementen helemaal niet meer te zien, of alleen het dataverbruik niet? Wat als je de abonnementen waar het om gaat ontkoppelt van de app? Dat kan als je inlogt op je MijnKPN naar Producten gaat en dan kiest voor Ontkoppel product. Daarna kun je ze via ditzelfde scherm opnieuw koppelen en ik ben benieuwd of het verbruik dan wel weer zichtbaar is! 

Phoe, ik heb 8 abonnementen. 
dus ik zie ‘t niet zitten om deze allemaal te ontkoppelen en dan weer in te voegen omdat KPN de app verandert heeft. 
Normaal zag je je bundeltotaal en wat je verbruikt had. Nu blijft dat gedeelte een grijze streep die niet laadt 

 

Hier heb ik sinds de vernieuwde app ook last van. Erg vervelend 

Gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft. Hopelijk zetten ze app weer terug zoals het was. Ook dat je de afbeeldingen die in m’n telefoonboek staan bij de nummers weer zichtbaar zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen, dit probleem lijkt vaak van tijdelijke aard te zijn, zie ook dit topic:
 

Daar schrijft mijn collega ook (net als @Sanne_M hierboven:

  

Mocht het probleem nog bij iemand anders voorkomen. Dan kan het helpen om de producten via MijnKPN web te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Daarna zouden de gegevens weer inzichtelijk moeten zijn.
 

99980784-bd6b-4591-b842-95df13994ee7.jpg

Nou kan ik me voorstellen dat dat met 8 abonnementen een hoop werk is, je kunt ook wachten tot het probleem zichzelf verhelpt maar ik zou je zo niet kunnen vertellen hoelang dat kan duren. Je zou er ook eerst eentje opnieuw kunnen koppelen om te testen of dat voor jou werkt!

Hoi @John v M. en welkom op het forum! Zijn de abonnementen helemaal niet meer te zien, of alleen het dataverbruik niet? Wat als je de abonnementen waar het om gaat ontkoppelt van de app? Dat kan als je inlogt op je MijnKPN naar Producten gaat en dan kiest voor Ontkoppel product. Daarna kun je ze via ditzelfde scherm opnieuw koppelen en ik ben benieuwd of het verbruik dan wel weer zichtbaar is! 

Het data verbruik is niet meer te zien. Het laden  duurt erg lang. Heel soms is het dataverbruik wel te zien. Ook gaat het vaak mis als je op een abonnement klikt dat daarna heel snel weer een ander abonnement in beeld komt en niet die je geselecteerd had. 
het is jammer dat ik geen screen movie kan uploaden. 

Ik heb een aantal abonnementen ontkoppeld en weer toegevoegd, maar het blijft het zelfde helaas.

Ook als ik inlog op mijn KPN op m’n desktop computer dan is het data verbruik 99 van de 100 keer niet te zien en blijft de pagina maar laden en laden.

Het is gewoon toeval als je inlogt en ziet wat je verbruik is en of je ziet dat je data op is en van een ander abonnement kan overhusselen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de toeliching @John v M., ik zal deze vraag nog eens bij mijn collega's neerleggen. Zou je het om te testen eens kunnen proberen 4 van de 8 producten ontkoppeld te laten om te kijken of het dan sneller is? Dat helpt mij wat gerichtere vragen te stellen bij mijn collega's!

Reputatie 2

Avond 

Dit probleem heb ik ook al een paar weken 

Ik hoop dat er nog na gekeken wordt 

Samsung note 20 ultra 5G

 

Kpn alvast bedankt 

 

Reputatie 1

Hier ook steeds hetzelfde probleem dat ik het dataverbruik niet kan inzien. Blijft steeds laden. Ook als ik inlog op de website blijft hij steeds laden en laat hij geen verbruik zien

 

Reputatie 1
Badge

De eerste post is al weer 2 maanden oud, en het lijkt een veel voorkomend probleem te zijn maar nog steeds geen oplossing vanuit Kpn??

Jammer is dat, het is knap irritant dat je niet kan zien wat de status is van alle databundels binnen het gezin.

Komop kpn doe wat voor je klanten en update de app! 

Reputatie 1
Badge

Das wel heel apart, gisteravond plaats ik bovenstaande bericht, vanmorgen zijn al mijn abonnementen verdwenen uit de app.…

Lekker bezig kpn

Reputatie 1
Badge

Ik kan bovenstaande bericht niet bewerken maar na heel veel pogingen staat alles er weer, nu nog app updaten en we zijn weer blij 😉

 

Het lijkt erop dat het een terugkomend probleem is. Ik wil mijn product iets naar beneden bijstellen. Gewoon teveel mbits afgesloten voor een enkel huishouden..

Maar waarschijnlijk waar ik dat kan doen, krijg ik dit te zien.

Dit via mijnkpn met Google Chrome… Voor de zekerheid ook even Edge geprobeer maar helaas. Ligt dus niet aan een eventuele addblocker. Zou fijn zijn als er een blijvende oplossing wordt geboden. Ontkoppelen en opnieuw koppelen is niet de oplossing.

Het is wel kort nadat ik mijn account heb gemaakt, gewoon niet eerder gedaan na alweer een lange tijd dat het abonnement actief is. Alles behalve de linkerkant van het overzicht is niet zichtbaar. Fingers crossed :)

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PaultjEE, Ik lees achter de schermen dat het soms twee minuten kan duren voordat deze gegevens inladen.  Ik weet niet of dat voor jou werkt! We zijn druk bezig dit op te lossen!

Hi @Thomas, ik heb het een paar minuten laten draaien maar geen geluk dusver… Ik hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden. Succes!

Reputatie 1
Badge

Werkt al maanden niet.. overzicht is niet te zien.. erg slecht van KPN!

Reputatie 1
Badge

 We zijn druk bezig dit op te lossen!

 

Dit probleem is al 3 maanden bekend, (zie 1st post) dus als het dan vervolgens 3 maanden duurt om het op te lossen dan werken jullie bij KPM erg traag of ronduit slecht!

Wordt tijd dat het probleem nu eens opgelost wordt het is echtirritant dat je er gewoon niet in kan om je gegevens te veranderen. KPN komop doe er wat aan!!

Zelfde probleem

Heb dit probleem ook en als ik contact opneem met kpn dan kunnen ze je niet helpen.