Beantwoord

Mijn KPN (App): inzake per gebruiker

• 25 april 2018
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Badge
Het lijkt erop dat de App "MijnKPN" is veranderd.
Tot voor kort kon mijn partner en konden mijn kinderen via hun eigen App hun verbruik monitoren.
Onlangs heeft mijn stiefdochter ook een abonnement (binnen mijn KPN-abonnement). Toen wij haar toevoegden - zodat ik ook MB's met haar kan delen - kan gaan van de andere gebruikers zijn/haar eigen gegevens nog inzien.
Is dit een bewuste keuze? Een instelling?
Wij waren juist blij met de mogelijkheid dat iedereen zelf verantwoordelijkheid kon dragen voor eigen verbruik...
icon

Beste antwoord door OgierJ 27 april 2018, 00:11

@joss1965 Gebruikersfout ... koppelen van account in MijnKPN App verward met KPN Compleet. Opgelost dus. Dank toch voor je antwoord!!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@OgierJ, het is zeker niet een verandering van de Mijn KPN app, want iedere abonnee moet nog steeds zijn/haar eigen gegevens kunnen zien en beheren. Hebben jullie geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren en in te stellen?
Badge
@OgierJ Hebben jullie geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren en in te stellen?
Nee, nog niet, maar dat gaan we doen! Dank voor de tip. Ik zal laten weten wat het oplevert.
Badge
@joss1965 Gebruikersfout ... koppelen van account in MijnKPN App verward met KPN Compleet. Opgelost dus. Dank toch voor je antwoord!!

Reageer