Beantwoord

Mijn KPN app met reclame/info

• 9 juli 2017
  • 9 reacties
  • 191 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +17
Hoe kun je dit uitzetten? Wordt een beetje vervelend dat ik steeds weer hetzelfde bericht krijg over toestel verzekeren:

Dit kun je niet uitzetten in de app. Zou fijn zijn als we dit uit kunnen zetten. Vind dit storend. 😞
icon

Beste antwoord door Marcia_ 10 juli 2017, 11:26

Hé Dennis, goede vraag! Beetje blij maken met een dode mus. Sjors had dit ook al eens aangekaart en naar aanleiding daarvan hebben we navraag gedaan. Bij de volgende MijnKPN app release wordt deze bug gefixt en wordt 'ie alleen zichtbaar bij klanten die er daadwerkelijk profijt van hebben.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hé Dennis, goede vraag! Beetje blij maken met een dode mus. Sjors had dit ook al eens aangekaart en naar aanleiding daarvan hebben we navraag gedaan. Bij de volgende MijnKPN app release wordt deze bug gefixt en wordt 'ie alleen zichtbaar bij klanten die er daadwerkelijk profijt van hebben.
Reputatie 7
Badge +17
Dank je wel, @Marcia_, laat je het weten als dit is opgelost? 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Zal ik doen!
Kan dan de melding die ik steeds krijg over verlengen ook uitgeschakeld worden?
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Qris, bedoel je de melding van het verlengaanbod? Die staat bij alle klanten die kunnen verlengen en is niet te verwijderen. Wil jij niet verlengen? Als ik je ergens mee kan helpen, laat het me vooral weten!
Ik bedoel inderdaad die melding.

Met de huidige "aanbiedingen" ga ik meer betalen voor al mijn abonnementen en dus wil ik inderdaad niet verlengen. De melding ervaar ik als storend, de app is IMHO niet bedoelt als reclamemedium.
Reputatie 7
Badge +27
Ah, dan zou ik inderdaad ook niet verlengen! We geven deze melding niet per se omdat we willen verkopen of reclame willen maken. In het verleden kregen we regelmatig klachten dat klanten niet wisten dat ze konden verlengen en dat ze dit graag van ons wilden horen. Dat is één van de redenen dat het vrij groot in beeld komt in de MijnKPN app. Ik snap echter ook dat als je dit een paar keer gezien hebt, je gewoon wilt dat het weggaat. Ik geef je verzoek ook door en wellicht wordt dit in een volgende update meegenomen!
Reputatie 7
Badge +17
@Marcia_, misschien is het een idee om die boodschap over "verlengen" 2 dagen actief te stellen bij de klant als deze bewuste klant kan verlengen. En dat het na die 2 dagen gewoon die melding "weg blijft".
Reputatie 7
Badge +27
We hebben het verzoek om het aan te passen neergelegd aan de collega's van de app. Ze letten natuurlijk op hoeveel klanten erop klikken en hoeveel het oplevert, maar ze gaven aan dat ze deze wens in het achterhoofd zouden houden. Ik kan dus niets beloven, maar weet dat het kenbaar is gemaakt.

Reageer