Beantwoord

Mijn KPN app op 2 iphones installeren

• 30 november 2018
  • 4 reacties
  • 159 keer bekeken

Wij hebben KPN compleet, waaronder 2 mobile telefoonnummers en 1 tablet nummer.

Zowel mijn partner als ik hebben Mijn KPN geïnstalleerd. Wanneer ik Mijn KPN open kom ik direct bij mijn account, mijn partner moet elke keer opnieuw inloggen. Dit is super irritant. Is het mogelijk om het KPN account op meerdere toestellen installeren, zo ja hoe.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 december 2018, 18:43

Vreemd dat het dan niet werkt! Je MijnKPN namelijk op meerdere apparaten installeren, zolang je dezelfde inloggegevens gebruikt.. Zou je op beide apparaten app eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? En bij de eerste keer inloggen op de app, kan je ook aangeven of je een cijfercode wil of dat de gegevens onthouden moeten worden!h

Werkt ook dat niet, dan hoor ik graag op welke manier de app van je partner afgesloten wordt. Misschien dat dat er nog mee te maken heeft. Dan kan ik het een en ander doorzetten naar de technische collega's 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen M'riek, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je zou de app wel op meerdere apparaten kunnen installeren en gebruiken, maar de manier waarop is denk ik even belangrijk. MijnKPN werkt namelijk met een KPN ID, waardoor je inlogt met je e-mailadres en een wachtwoord. Op het moment dat je in de KPN ID jouw mobiele nummer én die van je partner hebt gekoppeld, dan kan je met die gegevens inloggen op meerdere apparaten. Maar op het moment dat jullie beide een andere KPN ID registratie hebben gedaan én dus met andere gegevens inloggen, dan wordt het een probleem. Je kan namelijk een mobiel nummer maar aan één KPN ID koppelen, op het moment dat je een mobiel nummer koppelt aan een andere KPN ID, wordt hij ontkoppelt van de ander. Begrijp je nog een beetje wat ik wil zeggen?

Ik denk dat het belangrijk is om te controleren of jullie beide met hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord inloggen. Zo niet, dan kan je dit overwegen omdat je het mobiele nummer maar aan één KPN ID kan koppelen.
We loggen met hetzelfde email en wachtwoord in. Maar deze wordt dus niet onthouden in de app van mijn partner. Hij moet steeds weer eerst product koppelen en dan via de KPN website inloggen.
Reputatie 7
Badge +20
Vreemd dat het dan niet werkt! Je MijnKPN namelijk op meerdere apparaten installeren, zolang je dezelfde inloggegevens gebruikt.. Zou je op beide apparaten app eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? En bij de eerste keer inloggen op de app, kan je ook aangeven of je een cijfercode wil of dat de gegevens onthouden moeten worden!h

Werkt ook dat niet, dan hoor ik graag op welke manier de app van je partner afgesloten wordt. Misschien dat dat er nog mee te maken heeft. Dan kan ik het een en ander doorzetten naar de technische collega's 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@M'riek, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je het nog kunnen testen nadat je het opnieuw hebt geïnstalleerd?

Reageer