Beantwoord

Mijn KPN app verbruik buiten de EU

  • 21 December 2019
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Beste Frankko en KPN,

Afgelopen vakantie 3 weken geleden buiten de EU liep ik ook tegen precies dit probleem aan.

Op dit moment kan ik nog steeds niet zien wat er van de buitenlandbundel over is: de app (iPhone 😎 crasht. 

De factuur over november laat wel details voor de verbruiksgegevens zien in het buitenland.

Graag KPN uw laatste stand van zaken mbt dit probleem.

Jack.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 December 2019, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jdael, welkom! Wat vreemd, dit! Gelukkig krijg je bij 50%, 75% en 100% verbruik een melding per sms. Dat scheelt gelukkig! Ik kan me wel voorstellen dat je ook in de app wilt zien waar je aan toe bent. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Welk type iPhone heb je en gebruik je de laatste versie van de app? Ook ben ik nog benieuwd of je via de browser wel kunt zien hoe het er voor staat met de bundel.

Goedenavond,

Vreemd? Het komt toch bij meerdere mensen voor als ik op internet / forum zoek.

De sms-jes had ik idd gekregen (50% en 75% direct na elkaar).
iPhone type, Postcode, huisnummer en klantnummers staan al in mijn profiel?
App versie is 4.3.0.
Via de browser zie ik geen EU bundel link staan - vreemd is dat dus.
In welk veld zou ik mijn tel nr. kunnen vermelden in mijn forum profiel?
Of kunt u dat via het klantnummer opzoeken?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal voldoende zo! Ik heb een ticket voor je aangemaakt bij onze technische dienst. Zij gaan ermee aan de slag en je krijgt hier zelf binnen twee weken bericht over, hopelijk kan het worden opgelost. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je het me dan laten weten?