Beantwoord

Mijn KPN app - weergeven nummer

• 2 november 2017
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Waarom wordt er kn de app op mijn iPad niet het nummer in de balk getoond waarvan ik het tegoed heb gevraagd. Ik moet telelens naar
Reductie en dan het juiste nummer kiezen om te zien wat jet tegoed is.
Ik vind dit een gebrek in de app.
Graag aanpassen !!!
icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 november 2017, 20:07

Beste @JPG Wolters, welkom! Ik ben niet helemaal bekend met de app als het om prepaid gaat, dus ik heb wat aanvullende informatie nodig. Je geeft aan dat je het tegoed van een bepaald nummer opvraagt. Dat doe je dan in de app? En vervolgens kom je niet bij dat nummer, maar bij het andere nummer terecht? Kan je eens een printscreen plaatsen van wat je ziet? Dan kan ik het intern doorgeven!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste @JPG Wolters, welkom! Ik ben niet helemaal bekend met de app als het om prepaid gaat, dus ik heb wat aanvullende informatie nodig. Je geeft aan dat je het tegoed van een bepaald nummer opvraagt. Dat doe je dan in de app? En vervolgens kom je niet bij dat nummer, maar bij het andere nummer terecht? Kan je eens een printscreen plaatsen van wat je ziet? Dan kan ik het intern doorgeven!
Dag @Marcia_ Nee ik kom niet bij een ander nummer uit. Op het scherm waar het tegoed getoond wordt kan ik niet zien van welk nummer dit tegoed is.
Ik zou verwachten dat in de titelbalk het nummer wordt weergegeven waarvan ik het tegoed heb opgevraagd.
Zit nu achter mijn laptop en kan geen printscreens meesturen van de app.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je toelichting! Ik geef het intern door, dan wordt er door mijn collega's naar gekeken. Goed dat je het hier hebt laten weten!

Reageer