Beantwoord

mijn KPN app werkt niet en inloggen op de website geeft hetzelfde probleem

  • 22 March 2020
  • 4 reacties
  • 4845 keer bekeken

Zie bijlage. Ik krijg nu al een maand dit scherm zowel ok de app als na inloggen op de website? 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 March 2020, 21:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Groeneweg3 en welkom op het forum! Werkte het overzicht eerder wel? Is er in de tussentijd iets veranderd aan je account of aan je diensten? Als je inmiddels bijvoorbeeld geen abonnement meer bij ons hebt zal je MijnKPN account leeg zijn en krijg je dit te zien. 

Mocht je nog wel diensten hebben, dan raad ik je aan om te kijken of je abonnement gekoppeld is aan je MijnKPN. Dit doe je door via een webbrowser in te loggen op je MijnKPN en naar producten te gaan. Mocht het mobiele abonnement daar niet tussen staan, dan vind je op die pagina de mogelijkheid om een product toe te voegen en zo kun je hem koppelen! 

Beste, Sanne in de webbrowser zie ik hetzelfde. Namelijk een wit scherm. Zie bijlage. 

Mijn abonnement is recent overgeheveld van Telfort naar KPN, dus alles moet actief zijn. 

Graag jullie reactie.  

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de toelichting! Wat als je hier op ‘Ontkoppel product’ klikt? Ik ben benieuwd of het dan lukt om je mobiele abonnement te ontkoppelen. Als je daarna via dezelfde weg weer inlogt en het product opnieuw koppelt ben ik benieuwd of MijnKPN wat meer informatie voor de geest kan halen. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat het gelukt is! Zo niet, laat het gerust weten.
 

Reageer