Beantwoord

Mijn kpn geeft foutcode

• 7 december 2017
  • 15 reacties
  • 905 keer bekeken

Waarom krijg ik de melding non specific error(#0170)
icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 december 2017, 09:46

Hallo @Gieleriks, welkom! Gek dat het niet werkt. Als je via de browser inlogt, kan je dan wel al je gegevens inzien? Als je daarna de app opnieuw downloadt, lukt het dan wel? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Op welk moment krijg je die melding?
Waar krijg je die melding? (Website, mijnKPN app, iOS, Android)
Mijn kpn app
Reputatie 7
Badge +20
Mijn kpn appBeste @Gieleriks, zou je de app eens willen verwijderen, en opnieuw willen installeren? Is de probleem dan verholpen? Of krijg je het dan nog steeds die foutcode? En gaat het om Android of iOS?
Android
Reputatie 7
Badge +20
AndroidOké, heb je hem eens verwijderd, en daarna opnieuw geïnstalleerd? Of heeft dat niet geholpen? 🤔
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar weer zelfde melding. Er staat bij mijn nummer prepaid maar dat klopt niet. Is abonnement misschien komt het daardoor
Reputatie 7
Badge +20
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar weer zelfde melding. Er staat bij mijn nummer prepaid maar dat klopt niet. Is abonnement misschien komt het daardoorHmm, 🤔 dit is vreemd.... 😯
Was wel prepaid maar is omgezet naar abonnement
Reputatie 7
Badge +29
Hallo @Gieleriks, welkom! Gek dat het niet werkt. Als je via de browser inlogt, kan je dan wel al je gegevens inzien? Als je daarna de app opnieuw downloadt, lukt het dan wel? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 7
Badge +29
Is het inmiddels gelukt om in te loggen? Mocht je nog hulp willen, geef gerust een gil.
Bij mij precies hetzelfde ook de tips geprobeerd maar werkt nog steeds niet. Is er al een oplossing voor?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi JoasK, welkom op het forum! Gaat het bij jou ook een prepaidnummer dat recent is omgezet naar een abonnement? Kun je dan eens via de website (MijnKPN) het nummer verwijderen en opnieuw koppelen? Ik ben benieuwd of het dan wel werkt!
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, JoasK. Betekent dit dat het met bovenstaande tip gelukt is jouw gegevens in te zien? Ik ga ervan uit. 🙂
Dank je Justin voor mij heeft het gewerkt! De juiste oplossing.
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed, JoasK! Fijn dat alles nu werkt zoals het zou moeten. 🙂

Reageer