Beantwoord

mijn kpn geeft onvolledige gegevens aan


mijn kpn geeft onjuiste info over abonnement, heeft iemsnd gelijke ervaring
icon

Beste antwoord door joss1965 8 december 2017, 13:17

Goed dat het dan nu via de chat van KPN geregeld gaat worden. Gaat het om de verdubbeling vanwege KPN Compleet? Dat kan soms een paar dagen duren voordat het is verwerkt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke informatie is bij jou onjuist?
Het aantal gigabites. De verdubbelaar is ff vergeten. Heb dit hopelijl zojuist kunnen regelen via jullie chatt. Maar ben niet tevreden dat nieuwe contracten onjuist worden verwerkt.
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat het dan nu via de chat van KPN geregeld gaat worden. Gaat het om de verdubbeling vanwege KPN Compleet? Dat kan soms een paar dagen duren voordat het is verwerkt.
Ja dat is juist. 48 uur is mij toegezegd. Gebeurd dit vaker?
Reputatie 7
Badge +10
Blijkbaar is het iets wat een verwerkingstijd nodig heeft. Bij andere wijzigingen, bijvoorbeeld als je MB’s met elkaar deelt, zie je dat het wel gelijk in Mijn KPN verwerkt is.

Reageer