Beantwoord

Mijn KPN: geen verbruik zichtbaar in app

Sinds een aantal dagen krijg ik de melding “door een technische storing kunnen uw gegevens niet worden opgehaald” wanneer ik mijn verbruik wil inzien. Rest van gezin geen issues. App al paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde resultaat. (iPhone 8plus, IOS 11.4.1)
icon

Beste antwoord door vinniep77 8 augustus 2018, 16:09

Vaag. Ik ging ff in de app factuur in voor mijn klantnummer (kreeg eerst weer melding) daarna weer terug en het werkt weer. Dus als er niks gefixt is misschien werkt dit voor anderen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi vinniep77, wat lastig dat je jouw verbruik niet kunt bekijken. Goed dat je de app al eens opnieuw hebt gedownload. Ik ben benieuwd of het wel werkt via de webversie van MijnKPN. Misschien helpt ontkoppelen en het opnieuw aanmelden van het nummer in MijnKPN? Wanneer je dit gedaan hebt, hoor ik graag je bevindingen. 🙂
Hi Marina,

Webversie werkt gewoon goed . Ontkoppelen en koppelen van mobiel nummer werkt helaas niet. Nog steeds hetzelfde resultaat. Zijn er nog andere opties?
Reputatie 7
Badge +18
Dat is jammer, ik durf zo niet te zeggen waarom het niet werkt. Ik ga het probleem doorzetten naar mijn collega's om te kijken hoe dit kan. Zou je jouw gegevens willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kunnen ze je eventueel benaderen mochten ze nog vragen hebben.
Vaag. Ik ging ff in de app factuur in voor mijn klantnummer (kreeg eerst weer melding) daarna weer terug en het werkt weer. Dus als er niks gefixt is misschien werkt dit voor anderen.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is zeker vaag. Ik weet niet of er een verband is, maar het is in ieder geval goed om te weten 🙂 Het belangrijkste is dat het weer werkt en dat je jouw verbruik weer kunt zien. 😃

Reageer