Vraag

mijn kpn gegevens niet in te zien

  • 11 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Vorige week donderdag een nieuw toestel gekocht en abo verlengd, sinds dien kan ik niet meer in mijn kpn mijn mobiele gegevens zien. Andere internet en tv abo wel te zien. Nu kan ik geen MB's delen en mijn verbruik in de gaten houden. Dit staat er sinds een week:
Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens

Hoe lang gaat dit duren? Ik denk dat het te maken heeft met het verwerken van de verlenging maar het duurt wel lang.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Een goedemiddag!

Welkom op het KPN forum. Het lijkt me inderdaad enorm onhandig dat jij je mobiele verbruik niet kunt inzien. Je wilt toch zo nu en dan checken hoe het ermee staat.

Ik kijk graag voor je wat er precies aan de hand is. Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je hierop wilt reageren, dan ga ik voor je aan de slag om meer duidelijkheid te verkrijgen. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!

Alvast bedankt voor je reactie!

Reageer