Beantwoord

mijn kpn meerdere gebruikers inloggen eigen mobiel

  • 15 March 2019
  • 1 reactie
  • 774 keer bekeken

hoe kan ik instellen dat er de gezinsleden alle inzage hebben in hun eigen abbonement/delen mb's.ik ben de beheerder/,maar ik ben ook de enige die de mb's kan delen .
wilt mijn zoon mijnkpn op zijn telefoon installeren ..dan krijg ik later dat de mobiel ontkoppeld is en ik kan er niet meer op dan maar mijn zoon wel
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 March 2019, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Loofboarder, welkom hier. Ik heb sterk het vermoeden dat deze nummers onder dezelfde contractant en klantnummer zijn gekoppeld, ze worden ook op dezelfde factuur in rekening gebracht. Klopt dit? In dat geval zou ik ze los van elkaar moet koppelen zodat beide nummer een los klantnummer krijgen. Dan kan je zoon dit koppelen aan zij eigen KPN ID, 1 nummer kan echter nooit aan 2 KPN ID's tegelijk worden gekoppeld.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?