Beantwoord

Mijn Kpn (mobiel)

• 7 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3263 keer bekeken

Gisteren heb ik overigens na prima service van kpn mijn hi abbonement kunnen verlengen naar een kpn abbonement . 

Maar aangezien ik ook nog 3 hi abbonementen ernaast heb wil ik graag het kpn familievoordeel aanzetten .

ik kan alleen niet inloggen op Mijn kpn want hij herkend mijn nummer niet ! . 

Nu meteen mijn 2e vraag , komt mijn mobiele abbonement niet gewoon erbij bij mijn kpn glasvezel alles in een pakket ??? want dat nemen wij ook af bij kpn .

Het zou mooi zijn al ik vandaag mijn kpn kan aanmaken voor mijn abbonement 

groet 

Harold

icon

Beste antwoord door Shugosha 7 januari 2014, 09:49

Dat het momenteel nog niet werkt heeft te maken met de recente overzetting vanuit Hi naar KPN. Er gaat volgens mij maximaal 5 werkdagen overheen voordat het nummer gekoppeld kan worden aan MijnKPN.

Het aanmelden van familievoordeel kan of via MijnKPN gebeuren of anders via de helpdesk.

Een mobiel abonnement wordt er niet automatisch bij neergezet. De activatie van het compleet pakket gaat via http://www.kpn.com/compleet

Mocht het echter zijn dat uw vaste pakket al is aangemeld dan hoeft u alleen nog een SMS te sturen vanaf het mobiele nummer met de tekst "COMPLEET AAN" en dit stuurt u dan naar het nummer 1515.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Dat het momenteel nog niet werkt heeft te maken met de recente overzetting vanuit Hi naar KPN. Er gaat volgens mij maximaal 5 werkdagen overheen voordat het nummer gekoppeld kan worden aan MijnKPN.

Het aanmelden van familievoordeel kan of via MijnKPN gebeuren of anders via de helpdesk.

Een mobiel abonnement wordt er niet automatisch bij neergezet. De activatie van het compleet pakket gaat via http://www.kpn.com/compleet

Mocht het echter zijn dat uw vaste pakket al is aangemeld dan hoeft u alleen nog een SMS te sturen vanaf het mobiele nummer met de tekst "COMPLEET AAN" en dit stuurt u dan naar het nummer 1515.

Een maand geleden ben ik van prepaid overgestapt maar een abonnement. Na diverse keren telefonisch en schriftelijk contact via Facebook, blijven mijn verbruiksgegevens nog steeds op nul staan van bellen, sms en internetverbruik. Dit is zowel op de app op de telefoon, als de website van mijn KPN.

Ik heb alle adviezen die mij zijn gegeven door KPN opgevolgd, een nieuw mijn KPN account aangemaakt, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Er werd mij aan de telefoon verteld dat er een storing was, maar we zijn nu een maand verder, dan mag ik er toch vannuit gaan dat mijn verbruikstellers nu toch wel een keer werken?

Ondertussen krijg ik wel steeds mailtjes, hoe handig de Mijn KPN App is. Het verbruik van internet, telefoon, en sms bekijken. Bij mij dus niet, ik verbruik helemaal niks volgens mijn KPN! 

Reageer