Beantwoord

Mijn KPN nieuw, wit scherm

• 30 mei 2018
  • 6 reacties
  • 169 keer bekeken

De testversie van de MijnKPN-app werkt niet.
Bij opstarten hou ik een blanco scherm.
Weet iemand hier meer van?
icon

Beste antwoord door Alex_ 30 mei 2018, 21:30

Beste @Baudolino,
We hebben van een aantal klanten gehoord dat ze in de nieuwe omgeving alleen een wit scherm zien. We proberen uit te zoeken waar dit aan ligt en om het op te lossen. Tot die tijd kun je van de huidige versie gebruik blijven maken.

Zou je kunnen delen welk toestel je gebruikt? Het zou ons kunnen helpen in de oplossing vinden.

Bedankt alvast,

Alex
MijnKPN
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor de service.Graag gedaan! Als er iets is, weet je ons te vinden! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Baudolino, dat is erg vervelend dat het niet werkt. Ik verwijs je dan ook door naar deze topic: Meepraten MijnKPN omgeving daar houden we ook de dingen bij. Ik zal jou bericht dan ook daar neerzetten. 😉
Bedankt voor de service.
Ik gebruik een IPhone 6S.
Bedankt voor het antwoord.
Reputatie 2
Beste @Baudolino,
We hebben van een aantal klanten gehoord dat ze in de nieuwe omgeving alleen een wit scherm zien. We proberen uit te zoeken waar dit aan ligt en om het op te lossen. Tot die tijd kun je van de huidige versie gebruik blijven maken.

Zou je kunnen delen welk toestel je gebruikt? Het zou ons kunnen helpen in de oplossing vinden.

Bedankt alvast,

Alex
MijnKPN
Ik gebruik een IPhone 6S.
Bedankt voor het antwoord.
Beste @Baudolino,

Bedankt alvast,

Alex
MijnKPN

Ik heb ook een wit scherm; iPhone X

Reageer