MIJN KPN, nr niet bekend, thuisbel. activeren

Nadat ik MijnKPN had geactiveerd en mijn mobiele nummer wilde linken kreeg ik de melding dat deze niet bekend is bij jullie. Na contact met de klantenservice vorige week begreep ik dat het met de overgang van HI naar KPN te maken heeft, echter probeer ik het nu weer en dan krijg ik de melding dat ik Thuisbellen moet activeren, maar ik heb helemaal geen telefoon van KPN dus hoef ik dit ook niet te activeren.

Maar krijg de melding niet weg, en kan mijn mobielenummer nu ook niet linken, en kan ik mijn app dus ook niet gebruiken.

Iemand tips?

3 reacties

precies hetzelfde probleem hier:

na aanmaken van een nieuw Mijn Kpn account (mobiel)

kom ik meteen op dit bovenstaande bericht uit en kan ik niet naar mijn mobiel

2x klantenservice al gebeld 1e keer niet zo vriendelijk geholpen 2e keer zeiden ze maak maar een nieuw account aan.

nieuw account aangemaakt zelfde probleem.

screenshot

http://prntscr.com/39vyd5

Net ook de klantenservice gesproken. Het probleem schijnt te zijn dat het account op de achtergrond niet goed aangemaakt wordt. Daarom is het zo'n zooitje...

De dame in kwestie kon niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn. Het is een kwestie van blijven proberen of wachten op de melding dat het weer werkt. Die zou via het forum gegeven gaan worden... 

Reputatie 3
Badge +1
Goedemorgen,

Op dit moment is er inderdaad een tijdelijke storing met het aanmaken van een MijnKPN account voor Mobiel. Klanten krijgen na het activeren per e-mail het overzicht voor ‘thuisbellen’ en komen terecht bij activeren thuisbellen in plaats van bij de activatie voor MijnKPN mobiel. 

Het probleem is bekend bij de Technische dienst en er wordt gewerkt aan een oplossing. Ik heb helaas geen tijdsindicatie wanneer deze oplossing beschikbaar komt. Excuses voor het ongemak. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer