Beantwoord

mijn kpn - op zelfde adres

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn KPN abonnement opgezegd en een paar weken later toch weer een nieuw abonnement genomen.

In mijn KPN staat dat alles is opgezegd dat klopt. Nu wil ik een nieuwe mijn KPN aanmaken op mijn eigen e-mailadres, maar dat lukt niet want ik kan de oude niet deleten?

Wat kan ik doen?

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 January 2021, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Hylke B!

Je hoeft niet een nieuwe MijnKPN aan te maken, je kunt je nieuwe abonnement koppelen aan je nog bestaande MijnKPN account :slight_smile:

Om je abonnement te koppelen ga je in het menu naar Producten en klik je op Producten toevoegen. Daar kies je vervolgens welke product je wilt koppelen aan MijnKPN.