Beantwoord

Mijn KPN order status blijft hangen

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

Hoe los ik dit op, in mijn kpn blijft een order verandering hangen dus kan nu niks  bestellen of veranderen.

Is hier een snelle oplossing voor.

icon

Beste antwoord door Joran 7 juni 2016, 10:43

Hey , het duurde iets langer dan verwacht maar vanaf vanmorgen moet het weer werken. Kun je dit testen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag , er lijkt iets verkeerd te zijn gegaan bij het aanpassen van het snelheidspakket. Dit had dezelfde dag geleverd moeten worden. Omdat de datum is overschreden is automatisch een storingsmelding aangemaakt. Het kan nog een paar dagen duren, maar we werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 2
Badge +1
Joran schreef op 1 jun '16 om 20:13u

Dag @radka2, er lijkt iets verkeerd te zijn gegaan bij het aanpassen van het snelheidspakket. Dit had dezelfde dag geleverd moeten worden. Omdat de datum is overschreden is automatisch een storingsmelding aangemaakt. Het kan nog een paar dagen duren, maar we werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak!

Hallo Joran

Het werkt nog niet kun jij er nog eens naar kijken want het duurt nu wel erg lang.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +27
Hey , het duurde iets langer dan verwacht maar vanaf vanmorgen moet het weer werken. Kun je dit testen?

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Joran

Alles werkt weer dus probleem is opgelost bedankt.

Reageer