Beantwoord

Mijn KPN productenoverzicht raadselachtig

  • 1 May 2019
  • 6 reacties
  • 1072 keer bekeken

Elke keer dat ik inlog bij Mijn KPN krijg ik een ander productenoverzicht. De ene keer onze 2 mobiele nummers, de andere keer het Thuis-abonnement, dan weer 1 mobiel abonnement. Als ik Producten wil toevoegen, verdwijnt een of meer van de producten die er stonden uit het overzicht. Dus Thuis toevoegen, dan zie ik geen mobiel meer. Hoewel ze wel in het overzicht van gekoppelde producten staan. Maar daar kan ik niet klikken om de verbruiksgegevens per nummer te bekijken.
Ik gebruik niet de KPN-App om dat te doen, want mijn telefoon is al druk genoeg. Maar mijn vrouw wel, met haar eigen KPN-ID, kan ze soms wel haar gegevens zien, maar vaak ook niet.
Ik heb de afgelopen jaren al vrij vaak gebeld met klantenservice KPN over de administratie. Eerder kreeg ik bijvoorbeeld de mobiele rekening van mijn vrouw in mijn mail, en zij mijn rekening in haar mail. Soms werd het wel, vaak ook niet goed opgelost. Het blijkt moeilijk voor KPN om de juiste namen, accounts, mailadressen e.d. aan de juiste abonnementen te koppelen en de gegevens weer te geven bij degene waar ze bij horen (ik vond bij het zoeken naar dit probleem op het forum ook verschillende meldingen van anderen hierover). Dat is al jaren zo, en tijdens het bellen of chatten denkt de klantenservice bijna altijd dat er toevallig net op dat moment een storing in het systeem is.
Ik stel daarom voor - of ik daag KPN uit - om op de webpagina Storingen (https://www.kpn.com/service/storingen.htm) niet alleen de officiele producten weer te geven, maar ook de website, MijnKPN, de administratie etc. Veelzeggend is ook dat hieronder in de Subforum-onderwerpen de website en de administratie ontbreken. Terwijl ik denk dat daar waarschijnlijk de meeste storingen van heel KPN voorkomen....
Overigens ben ik over het algemeen best tevreden over de kwaliteit van de overige geboden diensten: de dekking en kwaliteit van het mobiele netwerk, de betrouwbaarheid van de vaste lijn, de tv en het internet. En van de technische dienst en de monteurs aan huis, als die nodig zijn.
Als iemand kan reageren over het productenoverzicht, zou het fijn zijn, al zou ik het nog fijner vinden als het opgelost zou worden. Zie de rest van mijn bijdrage maar als feedback voor wie het aangaat bij KPN, en info voor andere bezoekers.
icon

Beste antwoord door Herm56 9 May 2019, 21:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Herm56. Wat vreemd dat je steeds een ander product overzicht te zien krijgt. Dit zou niet moeten gebeuren. Ik zet dit probleem graag door naar een achterliggende afdeling om het verder uit te laten zoeken. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder laten uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
ha Vikash, profiel aangevuld. Tegelijk even Mijn KPN gecheckt: 2 mobiel, 1 thuis, maar nu is daarvan het adres verdwenen. Dat stond er wel. FYI. Vind ik niet zo interessant, maar wel dat de Producten weer anders uitzien. Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling zal het verder voor jou uitzoeken. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Reputatie 7
Badge +21
Is er contact met jou opgenomen en is het probleem inmiddels verholpen @Herm56?
ja, een van die collega's heeft mij gebeld en was verbaasd over de verschijnselen op mijn MijnKPN. Hij klonk alsof ze het verder gaan uitzoeken, maar ook dat hij geen idee had waar ze dan moeten zoeken. Intussen heb ik de mobiel van mijn vrouw weer aan haar eigen account gekoppeld, zodat ze haar eigen datagebruik kan volgen e.d.
Ik heb net gecheckt: haar mobiel is weer uit mijn Productenlijst verdwenen, en daar kreeg ik ook een mailtje over. Dus heb ik op mijn account alleen mijn Thuis en Mobiel abonnement over. Blijkbaar kan het systeem in MijnKPN niet alle abonnementen op ons adres laten zien, en kunnen accounthouders alleen hun eigen producten zien. Het werkt nu, en zolang het werkt en we de juiste facturen op het juiste mailadres krijgen, laat ik het weer even rusten. Bedankt voor de bemiddeling!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Herm56 ! 😉

Reageer