Ik gebruik niet de KPN-App om dat te doen, want mijn telefoon is al druk genoeg. Maar mijn vrouw wel, met haar eigen KPN-ID, kan ze soms wel haar gegevens zien, maar vaak ook niet.
Ik heb de afgelopen jaren al vrij vaak gebeld met klantenservice KPN over de administratie. Eerder kreeg ik bijvoorbeeld de mobiele rekening van mijn vrouw in mijn mail, en zij mijn rekening in haar mail. Soms werd het wel, vaak ook niet goed opgelost. Het blijkt moeilijk voor KPN om de juiste namen, accounts, mailadressen e.d. aan de juiste abonnementen te koppelen en de gegevens weer te geven bij degene waar ze bij horen (ik vond bij het zoeken naar dit probleem op het forum ook verschillende meldingen van anderen hierover). Dat is al jaren zo, en tijdens het bellen of chatten denkt de klantenservice bijna altijd dat er toevallig net op dat moment een storing in het systeem is.
Ik stel daarom voor - of ik daag KPN uit - om op de webpagina Storingen (https://www.kpn.com/service/storingen.htm) niet alleen de officiele producten weer te geven, maar ook de website, MijnKPN, de administratie etc. Veelzeggend is ook dat hieronder in de Subforum-onderwerpen de website en de administratie ontbreken. Terwijl ik denk dat daar waarschijnlijk de meeste storingen van heel KPN voorkomen....
Overigens ben ik over het algemeen best tevreden over de kwaliteit van de overige geboden diensten: de dekking en kwaliteit van het mobiele netwerk, de betrouwbaarheid van de vaste lijn, de tv en het internet. En van de technische dienst en de monteurs aan huis, als die nodig zijn.
Als iemand kan reageren over het productenoverzicht, zou het fijn zijn, al zou ik het nog fijner vinden als het opgelost zou worden. Zie de rest van mijn bijdrage maar als feedback voor wie het aangaat bij KPN, en info voor andere bezoekers.
Beste antwoord door Herm56
Bekijk origineel