Beantwoord

Mijn KPN staan rare dubbele dingen op

  • 26 April 2019
  • 5 reacties
  • 969 keer bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Ik heb sinds vandaag KPN mobiel en had al KPN thuis dus ben lekker compleet
Alleen in mijn KPN staan rara dingen namelijk als ik inlog op mijn KPN zie ik onder uw producten
mijn mobiel en de huisaansluiting staan
Alleen klik ik op u bent compleet en dan staan er mijn voordelen waaronder dan
bovenaan het lijstje Internet en Tv (ik heb ook vast bellen) en die komt niet terug op mijn KPN
Dan staan daaronder 2x KPN 2013 Mobiel Basis 200 HS3 (dat abonnement heb ik helemaal niet)
Ik heb onbeperkt bellen wat ik daaruit helemaal niet uithaal
Hoe moet ik dit aanpassen lukt me ook niet want daar kan ik niet bij in Mijn KPN
Help me alsjeblieft

Gr,
Theo
icon

Beste antwoord door Theootje 29 April 2019, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Theootje . Wat merkwaardig! Ik zie nu trouwens op jouw adres een actief compleet abonnement waarbij mb's delen, onderling gratis bellen, 5 euro korting en dubbel zoveel data en het pluspakket actief zijn.
Kun je eens proberen om een nieuw Mijn KPN account te maken en opnieuw te koppelen?
Reputatie 2
Hai @Erwin_ ik heb vandaag telefonisch contact gehad met KPN afdeling Compleet en die hebben meegekeken ze kunnen op dit moment niet de aanpassingen doen die zouden moeten mijn mobiele nummer staat er namelijk 3x in dat was eenstoring bug die er met de volgende keer een soort van update er wel uit is van 3x naar 1x
Ah! Dus er komt nog een update waardoor de administratie weer klopt? Heb je ondertussen, los van dat het in de app niet klopt, wel alle voordelen?
Reputatie 2
Ja kreeg een mail plus sms dat de voordelen vandaag in zijn gegaan kon het ook zien op de app met meer aantal mb's
Top!