Als ik inlog in Mijn KPN zie ik de melding:
"MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel."
Er toont geen enkel product en ik kan dus verder niks. De app doet het overigens wel. Ik heb drie verschillende browsers en twee verschillende laptops geprobeerd, cookies verwijderd, blockers uitgezet, maar tevergeefs.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi Enno, welkom hier.
Ik neem aan dat je met dezelfde gegevens inlogt als op de app? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet? Wat gebeurt er als je op je mobiele toestel via de browser inlogt? Dus niet via de app?
Ik neem aan dat je met dezelfde gegevens inlogt als op de app? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet? Wat gebeurt er als je op je mobiele toestel via de browser inlogt? Dus niet via de app?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.