Beantwoord

Mijn KPN - vast bellen koppelen

Goedenavond,

Heb zojuist een MijnKPN account aangemaakt, en wil nu graag m'n vaste telefonie product koppelen (kan ik m'n rekeningen weer 'ns inzien).

Koppeling maken werkt niet, na invullen telnr (10 cijfers, geen streepjes, geen spaties) lijkt er niets te gebeuren na klikken op 'doorgaan'.

Graag hoor ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Joep Janssens

icon

Beste antwoord door okkebaas 27 december 2013, 23:08

Hallo Marco,

Bedankt voor je reactie.

In eerste instantie met Firefox (26.0), maar met Internet Explorer (11) ook geen succes..?

Lijkt me dat dit niet het probleem kan zijn.

Overigens wil ik enkel inzage in mijn facturen, moet toch niet zo lastig zijn...

In derde instantie...

Na enig zoeken op dit geWELDIGE forum, kom ik een post tegen van iemand met hetzelfde probleem die er via de TELEFOON (0800-0429 - optie4 - optie1) in is geslaagd om z'n rekening in te zien.

Dat is bij mij nu ook gelukt. Geloof dat de consequentie is dat ik nu maar naar UPC all-in-one oid overga...

Toedeledokie.

Mvg,

Joep

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Joep,

Vreemd dat het nog niet lukt om je telefonie product te koppelen. Aangezien er niks lijkt te gebeuren als je de stappen volgt, kan het best eens zo zijn dat de browser niet ondersteund wordt. Zou je het eens met een andere browser kunnen proberen?

Met vriendelijke groet,

Marco.

Hallo Marco,

Bedankt voor je reactie.

In eerste instantie met Firefox (26.0), maar met Internet Explorer (11) ook geen succes..?

Lijkt me dat dit niet het probleem kan zijn.

Overigens wil ik enkel inzage in mijn facturen, moet toch niet zo lastig zijn...

In derde instantie...

Na enig zoeken op dit geWELDIGE forum, kom ik een post tegen van iemand met hetzelfde probleem die er via de TELEFOON (0800-0429 - optie4 - optie1) in is geslaagd om z'n rekening in te zien.

Dat is bij mij nu ook gelukt. Geloof dat de consequentie is dat ik nu maar naar UPC all-in-one oid overga...

Toedeledokie.

Mvg,

Joep

Reageer