Beantwoord

Mijn KPN werkt niet goed.

• 7 december 2017
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik probeerde zojuist een aantal dingen te veranderen in MijnKPN, zoals mijn bankrekening nr en 1 van mijn abonnementen. Helaas krijg ik steeds het bericht 'Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.'. Dit is overigens niet de 1e keer. De laatste keer dat ik iets wilde wijzigen in MijnKPN had ik dit exacte probleem. Gelukkig ben ik toen goed geholpen door een vriendelijke KPN medewerker, maar het is juist handig om zelf dingen te kunnen veranderen via MijnKPN. Helaas werkt dit dus wederom niet.

Mijn vraag is dus; Is dit een probleem dat meer mensen hebben en is er een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Justin_ 14 december 2017, 09:36

Hoi A Schillemans, welkom op het forum! Vervelend dat dingen wijzigen via MijnKPN niet lekker werkt. Ik ben het met je eens dat het handig is om zelf dingen aan te kunnen passen. 🙂

Op het forum krijgen we sporadisch meldingen van klanten dat dit niet werkt. Wat je eventueel zou kunnen proberen is jouw abonnement via KPN ID even te ontkoppelen en vervolgens weer opnieuw toevoegen. In sommige gevallen zorgt dat ervoor dat dit probleem verdwijnt.

Mocht dit niet werken, reageer dan op mijn privébericht. Dan kaart ik jouw probleem intern aan. Ook kan ik dan wijzigingen voor je doorvoeren. :)
Hoi A Schillemans, je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht of in dit topic. Betekent dit dat het inmiddels gelukt is om jouw wijzigingen via MijnKPN door te geven?

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi A Schillemans, welkom op het forum! Vervelend dat dingen wijzigen via MijnKPN niet lekker werkt. Ik ben het met je eens dat het handig is om zelf dingen aan te kunnen passen. 🙂

Op het forum krijgen we sporadisch meldingen van klanten dat dit niet werkt. Wat je eventueel zou kunnen proberen is jouw abonnement via KPN ID even te ontkoppelen en vervolgens weer opnieuw toevoegen. In sommige gevallen zorgt dat ervoor dat dit probleem verdwijnt.

Mocht dit niet werken, reageer dan op mijn privébericht. Dan kaart ik jouw probleem intern aan. Ook kan ik dan wijzigingen voor je doorvoeren. 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Mocht dit niet werken, reageer dan op mijn privébericht. Dan kaart ik jouw probleem intern aan. Ook kan ik dan wijzigingen voor je doorvoeren. :)
Hoi A Schillemans, je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht of in dit topic. Betekent dit dat het inmiddels gelukt is om jouw wijzigingen via MijnKPN door te geven?

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

Reageer