Beantwoord

mijn kpn wijzigen

beste,

graag zou ik de gegevens 'mijn kpn' van mijn 2e nr wijzigen , maar omdat mijn ex deze heeft aan gemaakt en de inlog gegevens niet wil geven kan ik er helaas niks mee.

.

graag zou ik willen weten hoe ik dit kan oplossen.

groeten rick

icon

Beste antwoord door PeterG 25 december 2015, 15:13

Zij kan dat contract, voor dat nummer, overnemen. Dat moet ze even zelf bij kpn regelen. Met jouw toestemming aangezien je voor ook dat nummer nu nog de contractant bent.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als je de simkaart hebt maak je toch gewoon een nieuwe MijnKPN aan?
RobinFlikkema schreef op 25 dec '15 om 12:54uAls je de simkaart hebt maak je toch gewoon een nieuwe MijnKPN aan? ja klopt alleen het probleem is dat zij deze ook heeft.

Reputatie 7
Volgens mij kun je voor je eigen nummer gewoon een nieuwe MijnKPN aanmaken. (ik denk ook dat Robin dat bedoelt).

Reputatie 7
Badge +30
Maar, ben je wel de contractant? Of dat ook niet?
Ja ik ben wel de contractant .
Zover ik weet eindigt het contract in maart en ik wil dus niet dat het verlengt word en omdat zij de inlog gegevens heeft kan ze dus verlengen op mijn kosten.
Je kan idd een nieuw MijnKpn aan maken maar dan krijg je op dat nr een sms om te activeren zover ik weet.
Reputatie 7

rzdbt schreef op 25 dec '15 om 14:51u

Je kan idd een nieuw MijnKpn aan maken maar dan krijg je op dat nr een sms om te activeren zover ik weet.

Maar als dat je eigen 06 nr is zie ik het probleem niet. Je spreekt over 2 nummers in de Topicstart. Dus ééntje zal dan door jouw gebruikt worden neem ik aan.

Met dat nr. van je ex hoef je toch niks meer?

Reputatie 7
Badge +30
Maar, officieel mag alleen de contractant verlengen. Ik denk dat je, mits je de contractant bent, het beste even kan wachten op WebCare en kijken of zij het abonnement per einddatum kunnen opzeggen.

Robin
Beste peter

Het gaat ook niet over het nr dat ik gebruik maar over het nr dat men ex gebruikt dat op mijn naam staat en op mijn rekening word afgeschreven .
Dus nee daar hoef ik dus niks meer mee te maken te hebben maar aan gezien dat contract nog doorloopt en ik er niks mee kan omdat zij alle gegevens heeft is het weldegelijk een probleem.
Reputatie 7
Zij kan dat contract, voor dat nummer, overnemen. Dat moet ze even zelf bij kpn regelen. Met jouw toestemming aangezien je voor ook dat nummer nu nog de contractant bent.

Dus voor de duidelijkheid zij heeft het simkaatje met mijn 2e nr dat op mijn naam staat en op mijn rekening word afgeschreven.
Reputatie 7

rzdbt schreef op 25 dec '15 om 15:15u
Dus voor de duidelijkheid zij heeft het simkaatje met mijn 2e nr dat op mijn naam staat en op mijn rekening word afgeschreven.

Ja. En? Wat wil je hiermee zeggen? Zij zal dat contract over moeten nemen. Ik hoop dat ze de rekening momenteel netjes aan jouw vergoed. Maar het is veel handiger als zij dat contract voor haar eigen nummer over neemt, toch.

Reputatie 7
Badge +30
Alternatief is om beide even naar de KPN Winkel te gaan en het contract over te zetten.
Bedankt voor de reacties ik kom er zelf wel uit .

Reageer