Beantwoord

Mijn producten zijn niet meer beschikbaar in de webomgeving

  • 30 December 2019
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik zie in mijn mijnkpn mijn gegevens niet meer; ik zie alleen: Adres niet geladen.

icon

Beste antwoord door APdeB 1 January 2020, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @APdeB, goed dat je het meldt. Kun je de producten opnieuw toevoegen zodra je inlogt in MijnKPN? Er is geen algemene storing bekend of iets dergelijks.

Hij is er weer. Vreemd maar bedankt!

Reputatie 7
Badge +25

Hij is er weer. Vreemd maar bedankt!

Vreemd, maar top! bedankt voor de snelle reactie. Als er nog eens iets is ben je natuurlijk welkom.

Reputatie 1
Badge

Ik kan ook mijn producten niet zien in mijn KPN, wordt geen adres geladen.

 

Is dat bekend vandaag?

 

Nevermind, doet 't weer nu..

Mijn overzicht blijft laden 3e dag op rij 'n poging gedaan

Â