Beantwoord

MijnKPN

• 16 april 2016
  • 4 reacties
  • 257 keer bekeken

Goedenacht! 

Ik heb mijn PUK-code nodig om mijn mobiel te ontgrendelen, maar ik kan niet inloggen op Mijnkpn. 

Daarbij krijg ik al enige tijd de volgende foutcode: 

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.
Ik weet zeker dat het opgegeven wachtwoord en gebruikersnaam juist is. Ook op andere webbrowsers krijg ik hetzelfde antwoord. 

Wat kan ik hier aan doen? 
Groetjes Niels 

icon

Beste antwoord door Justin_ 16 april 2016, 12:34

Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat inloggen in MijnKPN niet ging gisteravond 😞 Is dit inmiddels wel weer gelukt? Zo niet, dan kan ik de pukcode ook voor je opzoeken. Reageer daarvoor op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag ;)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Volgens mij was er vannacht onderhoud bezig aan MIJNKPN. Als het goed is zou ie het nu weer moeten doen. Ik had vannacht hetzelfde probleem.
Reputatie 6
Badge +13
Ik wou ook inloggen op MijnKPN en dat ging niet.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat inloggen in MijnKPN niet ging gisteravond 😞 Is dit inmiddels wel weer gelukt? Zo niet, dan kan ik de pukcode ook voor je opzoeken. Reageer daarvoor op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag ;)

Reputatie 7
Tip: noteer je PUK code op een papiertje en stop deze in je portemonnee (niet in het batterijvak van je mobiel!). Zo heb je 'm altijd bij je ook in het buitenland.

Reageer