Beantwoord

MijnKPN

• 26 april 2016
  • 5 reacties
  • 354 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds 13 april ben ik van t-mobile overgestapt naar KPN. Momenteel heb ik een prepaid abonnement. Direct vanaf die dag kon ik mijzelf niet registreren op MijnKPN (zowel de APP als op de website). Ben direct naar de winkel gegaan (haarlem centrum), zij gaven aan dat na het weekend de "storing" opgelost zou zijn aangezien jullie overgaan/gingen naar een nieuw systeem. Nu bijna 2,5 week verder en nog steeds werkt MijnKPN niet. Heb gekeken bij actuele storingen, daar stond dat er aan MijnKPN vanaf 31 maart tot 25 april gewerkt werd. Nu kan ik geen enkele storing meer vinden, maar de MijnKPN app en website werken beiden nog steeds niet.

Krijg daarbij de volgende foutmelding op de website:

Het koppelen van het telefoonnummer is niet gelukt.

Op de MijnKPN app:

Let op! De MijnKPN app is geschikt voor uw mobiele telefoon, mobiel internet abonnement, prepaid, internet en televisie. Zakelijke abonnementen en thuisbellen worden nog niet ondersteund. (#0211).

Kan mij duidelijk gemaakt worden wat ik kan doen zodat het wel werkt of wanneer ik gebruik kan maken van MijnKPN, want dit duurt nu wel een beetje erg lang!

Met vriendelijke groet,

Martijn Bakker

icon

Beste antwoord door PeterG 26 april 2016, 13:32

MartijnB1 schreef op 26 apr '16 om 13:12u

Beste Peter,

Dank voor je reactie! Ik heb mijzelf al op 13 april geregistreerd via de KPN website. Ik kan ook gewoon inloggen op MijnKPN @Kpn wesbite. Daar moet ik dan mijn telefoonnummer koppelen, wat dus niet lukt..

Ik heb een prepaid abonnement van 400 belminuten en 10GB internet. Aangezien ik KPN compleet ben, moet ik dus behoorlijk aantal zaken kunnen inzien (facturen, belminuten, MB's) maar ook  aanpassen etc. Op 18 april heb ik met mijn nummer 2 minuten gebeld. Dit zou, in mijn optiek, voldoende moeten zijn om mijn telefoonnummer door alle systemen heen te laten komen, aangezien we nu al op 26 april zitten.

Ik heb daarbij ook via het forum met mijn aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord, bij MijnKPN, kunnen inloggen dus geregistreerd ben ik al. Alleen ik kan mijn nummer niet koppelen en niet inloggen op de MijnKPN app.

Met vriendelijke groet,

Martijn Bakker

Eh, je hebt dus helemaal geen prepaid. Maar gewoon een abonnement ;)

Voor het koppelen van je nummer met abonnement heb je ook je klantnummer nodig. Dit weet je echter pas na de eerste afschrijving. Met een abonnement kun je daardoor pas na ca. 1 maand koppelen.

Die maand is nog niet om ;)

Je kunt je klantnummer vinden via de bankafschrijving van de eerste nota na een maand. Hoe je die vind lees je hier onder "mobiele abonnementen" op dit forum. Onder dat kopje had je bericht ook moeten staan. En met de term prepaid zette je me ook op het verkeerde been. Met prepaid kun je óók niet Compleet worden/zijn. Het is dus echt een abonnement.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Afgelopen weekend is de laatste 'ronde' geweest van de werkzaamheden. Waarom het nu, op dinsdag, nog niet lukt om MijnKPN aan te maken weet ik niet.

Doe je dat overigens wel via de website?! Klik op registreren onder 'mobiel bellen & mobiel internet'. Registreren kan alléén via de website, niet de app. Pas als je geregistreerd bent heb je (ook) toegang via de app.

LET OP: Je kunt je pas registreren enkele dagen na een eerste belletje of smsje. Met een eerste gesprek (verbinding moet tot stand komen) of een eerste verzonden sms wordt het nummer geactiveerd. Daarna duurt het nog enkele dagen voordat het door alle systemen is.

Met prepaid kun je niet zoveel in MijnKPN. Alleen bundels aanzetten geloof ik. Verbruik kun je bij prepaid niet zien.

Mss kan daar nog wat meer over zeggen.

Beste Peter,

Dank voor je reactie! Ik heb mijzelf al op 13 april geregistreerd via de KPN website. Ik kan ook gewoon inloggen op MijnKPN wesbite. Daar moet ik dan mijn telefoonnummer koppelen, wat dus niet lukt..

Ik heb een prepaid abonnement van 400 belminuten en 10GB internet. Aangezien ik KPN compleet ben, moet ik dus behoorlijk aantal zaken kunnen inzien (facturen, belminuten, MB's) maar ook  aanpassen etc. Op 18 april heb ik met mijn nummer 2 minuten gebeld. Dit zou, in mijn optiek, voldoende moeten zijn om mijn telefoonnummer door alle systemen heen te laten komen, aangezien we nu al op 26 april zitten.

Ik heb daarbij ook via het forum met mijn aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord, bij MijnKPN, kunnen inloggen dus geregistreerd ben ik al. Alleen ik kan mijn nummer niet koppelen en niet inloggen op de MijnKPN app.

Met vriendelijke groet,

Martijn Bakker

Reputatie 7

MartijnB1 schreef op 26 apr '16 om 13:12u

Beste Peter,

Dank voor je reactie! Ik heb mijzelf al op 13 april geregistreerd via de KPN website. Ik kan ook gewoon inloggen op MijnKPN @Kpn wesbite. Daar moet ik dan mijn telefoonnummer koppelen, wat dus niet lukt..

Met vriendelijke groet,

Martijn Bakker

Eh, je hebt dus helemaal geen prepaid. Maar gewoon een abonnement ;)

Voor het koppelen van je nummer met abonnement heb je ook je klantnummer nodig. Dit weet je echter pas na de eerste afschrijving. Met een abonnement kun je daardoor pas na ca. 1 maand koppelen.

Die maand is nog niet om ;)

Je kunt je klantnummer vinden via de bankafschrijving van de eerste nota na een maand. Hoe je die vind lees je hier onder "mobiele abonnementen" op dit forum. Onder dat kopje had je bericht ook moeten staan. En met de term prepaid zette je me ook op het verkeerde been. Met prepaid kun je óók niet Compleet worden/zijn. Het is dus echt een abonnement.

Beste Peter,

Oh, krijg nou wat... Ja ik dacht dat ik een "prepaid" abonnement had afgesloten omdat ik geen mobiele telefoon erbij gekozen had. Alleen een simkaart haha. Nu lukt het wel om mijzelf volledig te registreren (nummer koppelen).

Hartelijk dank voor de informatie en een fijne dag toegewenst!

Groet,

Martijn

Reputatie 7
Ha ha, nee een abonnement zonder telefoon heet sim-only 😉 :)

Fijn dat het nu gelukt is.

Enne, WELKOM bij KPN.:D Via het forum zitten enkele klanten en Webcare klaar om je te helpen indien nodig.

Reageer