Beantwoord

MijnKpn

Ik kan niet inloggen in MijnKPN
Krijg telkens te zien : Dit account bevat geen Mobiel of TV Internet & Bellen producten daarom kunt u hiermee niet inloggen via deze inlogpagina.
Wat moet ik doen om toch te kunnen inloggen?
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 juni 2016, 13:57

Hoi @parelfaye00, welkom op het forum! Vervelend dat je nu niet kunt inloggen op MijnKPN 😞 Heb je een Alles-in-1 pakket? Of een mobiel abonnement? Als dat laatste het geval is, dan kan de foutmelding te maken hebben met de veranderingen die wij achter de schermen aan het doorvoeren zijn. Op onze website vind je hier meer info over. Ook kun je in dat geval via deze link wel inloggen op MijnKPN. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @parelfaye00, welkom op het forum! Vervelend dat je nu niet kunt inloggen op MijnKPN 😞 Heb je een Alles-in-1 pakket? Of een mobiel abonnement? Als dat laatste het geval is, dan kan de foutmelding te maken hebben met de veranderingen die wij achter de schermen aan het doorvoeren zijn. Op onze website vind je hier meer info over. Ook kun je in dat geval via deze link wel inloggen op MijnKPN. 

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @parelfaye00, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga er dan ook vanuit dat je met de uitleg uit m'n eerdere bericht weer kunt inloggen 🙂 Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag!

Reageer