Beantwoord

MijnKPN

  • 30 January 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik 3 KPN abonnementen. Ik heb deze alle drie gekoppeld in de mijnKPN app. Tot zo ver geen probleem. De andere twee simkaarten zijn voor mijn kinderen. Het probleem is als volgt: als één van mijn kinderen een eigen mijnKPN account aanmaakt en zijn simkaart hier aan koppelt, word deze bij mij ontkoppelt en heb ik geen producten meer in de app. Er moet toch iets mogelijk zijn om alle drie in de app gekoppeld te blijven om zo het verbruik te bekijken? 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 February 2020, 20:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Als jullie met zijn drieën één klantnummer hebben, dan is er ook maar één MijnKPN-account.  
 

Je kunt de drie nummers niet splitsen over verschillende KPN-accounts. 

Hallo @SandervanB  en als aanvulling op @Noordzee , als je 1 account hebt waarin alle 3 de nummers gekoppeld zijn kun je per nummer keurig het verbruik zien en andere details.

 

Ik had graag gehad dat ze elk alleen hun eigen verbruik / tegoed konden zien, maar dat gaat dus inderdaad niet. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @SandervanB en welkom op het forum! Ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je vraag. :slight_smile:  Elk mobiel nummer kan aan één MijnKPN account gekoppeld worden, niet aan meerderen. Het handigste is dan om een centraal account te hebben waar alle abonnementen aan gekoppeld zijn. Dan kan je van alle abonnementen het verbruik bijhouden. 

Daarnaast nog een extra tip, met name als het om MB verbruik gaat, je kunt je dataverbruik namelijk ook bijhouden in je toestel zelf. Op deze pagina kun je zien hoe je dit doet. Ik heb zelf een Samsung, daarvoor kun je ook instellen dat deze een waarschuwing geeft als je over een bepaald limiet zit wat je zelf ingesteld hebt (2 GB bijvoorbeeld). Dat maakt het ook een stuk gemakkelijker om verbruik in te zien en in de gaten te houden. :slight_smile:

Hoi @SandervanB en welkom op het forum! Ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je vraag. :slight_smile:  Elk mobiel nummer kan aan één MijnKPN account gekoppeld worden, niet aan meerderen. Het handigste is dan om een centraal account te hebben waar alle abonnementen aan gekoppeld zijn. Dan kan je van alle abonnementen het verbruik bijhouden. 

Daarnaast nog een extra tip, met name als het om MB verbruik gaat, je kunt je dataverbruik namelijk ook bijhouden in je toestel zelf. Op deze pagina kun je zien hoe je dit doet. Ik heb zelf een Samsung, daarvoor kun je ook instellen dat deze een waarschuwing geeft als je over een bepaald limiet zit wat je zelf ingesteld hebt (2 GB bijvoorbeeld). Dat maakt het ook een stuk gemakkelijker om verbruik in te zien en in de gaten te houden. :slight_smile:

 

 

Dit is dus waardeloos.

Eerder kon je je kind telefoonnummer en wachtwoord geven, en konden ze prima hun eigen verbruik inzien via de app, en ik kon ook inloggen met zelfde gegevens, en facturen bekijken en ik kreeg alle e-mails over facturen etc. gewoon via mijn eigen e-mail.

Om te regelen dat mijn kinderen wel hun eigen mb-verbruik zien, zou ik dus de mailadressen van mijn kinderen moeten gebruiken en ben ik volledig grip kwijt, omdat ik dan geen e-mails meer ontvang, maar dat via mijn kinderen zou gaan.

 

Inloggen via telefoonnummer was ideaal.

Reageer