Beantwoord

MijnKPN account laten verwijderen

  • 3 September 2019
  • 6 reacties
  • 330 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Graag zou ik mijn account willen verwijderen, hoe kan dit geregeld worden?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Joran 7 September 2019, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Ruben_! Een KPN ID vervalt automatisch na een jaar inactiviteit, maar op verzoek kunnen wij het direct in orde maken. Onder het KPN ID waarmee je inlogt op het forum zie ik alleen dit forumaccount. Daarom voor de zekerheid: gaat het om dit account? Als het om een ander acount gaat ontvang ik de details graag in een privébericht.
Reputatie 7
Badge +28
@Ruben_ @Ruben_2: Dank voor je privébericht, ik zorg dat beide KPN ID's worden verwijderd. Dat zal begin volgende week gebeuren 🙂
@Ruben_ @Ruben_2: Dank voor je privébericht, ik zorg dat beide KPN ID's worden verwijderd. Dat zal begin volgende week gebeuren :)
Top! Zodoende hoop ik geen mail meer te krijgen omtrent mijn oude account en adres.
Voor de duidelijkheid: het gaat hierbij dus niet zozeer om mijn account op dit forum, maar wel "MijnKPN" waarmee ik inlog op account.kpn.com.

Als dit is verwijderd mogen de account voor dit forum ook verwijderd worden.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +28
Is geregeld! Je ontvangt nog een laatste mail van deze reactie, daarna verwijder ik je forumaccounts ook.

Heel graag wil ik mijn KPN ID en al mijn daarbij behorende gegevens per direct verwijderen, ik probeer dit al jaren voor elkaar te krijgen. Dus bij deze, verwijder mijn KPN ID en al mijn daarbij behorende gegevens per direct. En ja dat is het KPN ID waarmee inlog op het forum. Ik heb niets meer te zoeken bij KPN, dus heb ik ook geen behoefte aan het KPN forum.
Graag ontvang ik een reactie per email dat mijn KPN ID is verwijderd.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @job215. Ik heb jouw vraag intern doorgezet. Zodra jouw KPN ID is verwijderd laat ik het weten.