Beantwoord

MijnKPN account overdragen lukt niet

  • 25 May 2022
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Goedendag,

Binnen het bestuur van een kerkgemeenschap heb ik een MijnKPN-account aangemaakt met daaraan een gekoppeld een data-abonnement. Nu wil ik het account overdragen aan onze administrateur. Ik dacht dat te kunnen doen door simpelweg een wijziging van het mailadres aan te vragen. Wanneer vervolgens de administrateur de ontvangen mail wil bevestigen, krijgt hij steeds de foutmelding 

Wat gaat hier mis.

Ik hoor graag van u.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 28 May 2022, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @JanWi! op welke manier vraag je deze wijziging aan? Normaal doe je dit op de computer door rechtsbovenin je MijnKPN te kiezen klikken op “Profiel”. Daar staat onder “Inloggegevens” het huidige e-mailadres. Klik daarop en je krijgt direct het scherm waar je gevraagd wordt het nieuwe e-mialadres aan te geven. 

Als het daarmee niet lukt kan je altijd een nieuwe MijnKPN aanmaken met een ander e-mailadres. Koppel daar vervolgens het product aan. Dan heb je in principe hetzelfde resultaat.

wil je dat liever niet probeer dan eerst de aangegeven stappen. Als het daarmee niet lukt laat het dan hier weten.