MijnKPN app

• 26 mei 2014
  • 12 reacties
  • 5657 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
In dit onderwerp ontvangen wij graag feedback over de MijnKPN app. Heb je een idee of kom je een onvolkomendheid tegen, laat het hieronder in de reacties weten. 

Ervaar je problemen bij het inloggen op de MijnKPN app, dan horen wij dit graag. Om uit te zoeken waaraan dit kan liggen, willen we graag enkele gegevens van je weten. Het is daarom belangrijk dat we de volgende zaken van je weten:

- Welke foutmelding geeft de app precies?

- Welk toestel gebruik je?

- Welke OS versie gebruik je?

- Wat is je telefoonnummer?

Bovenstaande gegevens mag je via een privebericht aan mij sturen, waarna ik je gegevens zal doorgeven aan onze technische dienst. 

12 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Hans,

Bedankt voor je gegevens, in verband met je privacy hebben we je openbare bericht aangepast zodat anderen je 06-nummer niet kunnen lezen.

Je geeft aan dat het inloggen in de MijnKPN app niet lukt, dat is natuurlijk erg vervelend. 

Echter uit mijn gegevens blijkt dat je op dit moment gebruik maakt van een Hi prepaid. 

Voor eventuele verdere vragen hierover verwijs ik je dan ook door naar de collega's op het forum van Hi.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 7
Badge +12
Lukt het wel om op de website in te loggen en is daarin dan tevens het mobiele nummer al wel gekoppeld aan het account?

Reputatie 5
Badge +1
Beste Hans,

Excuses voor de verwarring, het is nu inderdaad een KPN prepaid. 

Wellicht is er in het verleden een merk wissel geweest. 

Je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van de MijnKPN app.

Heb je deze al van je toestel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Reputatie 5
Badge +1
Beste Hans, 

Even ter aanvulling, voor prepaid kun je geen gebruik maken van MijnKPN.

Je kunt dan gebruik maken van de KPN prepaid app.

Met vriendelijke groet,

Bernadette

Reputatie 5
Badge +1
Beste Thomas,

Ik zie dat je een Hi abonnement hebt, je kunt dan via de website van Hi een MijnHi account aanmaken.

Tevens passen we je bericht aan, conform onze huisregels is het niet toegestaan privégegevens openbaar te delen.

Met vriendelijke groet,

Bernadette

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Marijke15452,

Welkom op het forum! Vervelend dat je niet kunt inloggen! Betreft dit de mijnKPN die je via de browser opent of de mijnKPN app? En kan je aangeven waar het precies misgaat? Krijg je een bepaalde foutmelding? 

Inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor MijnKPN lukt niet.

De melding is: 'Inolggen mislukt'

Ik heb een LG E460 met Google Android

Mijn telfoon 06********

Dank voor uw medewerking

J.D.Capel

Note:
Bericht bewerkt door Admin.

Dag Bernadette,

Ik heb geprobeerd een Mijn Hi account aantemaken.

Daar krijg ik de melding dat mijn mobiele nummer geen Hi- nuumer is.

Wat nu?

m.v.g.

Hans Capel

ik heb een abbo en hij wil niet inloggen
ik heb een samsung galaxy s3
mn telefoon nummer is 0620*****

Bij KPN inloggen doet het niet op mijn KPN app. Ik heb een HTC silver. Het gaat over een KPN abonnement. Graag svp een reactie.

Ik wil mijn nummer koppelen aan mijn account, maar er staat dat mijn nummer niet bekend is bij KPN?

Het lukt me steeds niet om in te loggen op mijn kpn om mijn rekeningen in te zien van mijn mobiel kunt u me helpen a.u.b

Reageer