mijnkpn app

Reputatie 4
Badge +4
  • Slimmerik
  • 206 reacties
hallo forumgebruikers,

ik heb vanmorgen mijn mijnkpn omgezet naar kpn id, dit is vooralsnog goed verlopen.

op mijn laptop vervolgens ingelogd met kpn id en in die omgeving kan je dan andere producten toevoegen.

ik heb mijn kpn id aangemaakt thuis op basis van de alles in 1 standaard pakket en ben vervolgens op de zaak alle mobiele nummers toegevoegd.

er word een verificatiecode naar je mobiel gestuurd en als je die invult wordt het nummer toegevoegd aan het pakket.

ik heb vervolgens in de mijnkpnapp gecheckt of alles er in staat en dat klopt, ik kan zelfs weer mb's delen.

ik vind het jammer dat er door kpn geen tool is ontwikkeld die alles in 1 keer omzet naar kpn id maar ben blij dat het toch gelukt is.

fijne dag allemaal.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hey Richard, dit bericht van je helemaal gemist 😞 Leuk dat je de ervaringen in het overzetten naar ID hebt beschreven en dat het allemaal goed is gelukt! 

Een tool om alles in één keer om te zetten was inderdaad een goed idee geweest. Het heeft op dit punt niet heel veel zin meer om zoiets alsnog te gaan bouwen. Maar als we vergelijkbare dingen weer gaan doen zullen we dit zeker als suggestie aandragen.

Reageer