Mijnkpn app

  • 4 September 2019
  • 9 reacties
  • 245 keer bekeken

Badge
Sinds vorige werkt de mijnkpn app niet meer. Opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Ik kan wel inloggen op de pc bij mijnkpn.
Ik heb gechat met een KPN medewerker. die wist het ook niet en zou het doorgeven.
Helaas nog geen reactie.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Anke. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de MijnKPN app. Ik heb nog een aantal vragen. Heb je de mogelijkheid om het op verschillende apparaten te testen? Verder ben ik benieuwd of je problemen hebt inloggen of met de functionaliteit van de app.
Badge
Het inloggen lukt maar dan blijft hij hangen. Op de telefoon van mijn man lukt het wel.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat jij geen gebruik meer kan maken van de app en jouw man wel. Ik heb hier niet direct een oplossing voor. Ik heb het daarom ook intern moeten doorzetten naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling zal het verder onderzoeken en contact met je opnemen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.
Badge
Ik ben nog steeds in contact met de KPN. Ook zij hebben geen oplossing tot nu toe.
Reputatie 7
Badge +21
Wat jammer dat er nog steeds geen oplossing is. Wel goed om te lezen dat mijn collega's nog steeds bezig zijn om het probleem te verhelpen. Ik hoop dat het snel wordt verholpen. 🤞🏽🙂
Reputatie 7
Badge +21
@ankemoerman Hebben mijn collega's al een oplossing gevonden voor dit probleem?
Badge
Nee, helaas niks meer gehoord.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het voor je nagevraagd en ze zijn er inderdaad nog mee bezig.

Reageer