Beantwoord

MijnKPN app

  • 10 februari 2013
  • 5 reacties
  • 13102 keer bekeken

de mijnkpn app op mijn S3 geeft sinds gister alleen de resterende bel minuten weer en niet meer de resterende mb's 

ik kan nu niet zoen hoeveel data ik nog kan gebruiken.

ook op de website bij mijnkpn word de data Niet meer weergegeven.

icon

Beste antwoord door Menno 11 februari 2013, 11:29

Ik heb inmiddels begrepen dat de storing is verholpen. Je zou nu dus weer volledig gebruik moeten kunnen maken van MijnKPN online en ook de app.

Groeten,

Menno

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Vinnie,

Er is inderdaad op dit moment een kleine verstoring waardoor het MB verbruik voor bepaalde abonnementen op dit moment niet kan worden weergegeven. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Mocht je er prijs opstellen, dan ontvang ik graag in een privé-bericht je mobiele nummer, klantnummer en postcode/huisnummer. Ik zal je dataverbruik dan voor je nakijken. 

Groeten,

Menno

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb inmiddels begrepen dat de storing is verholpen. Je zou nu dus weer volledig gebruik moeten kunnen maken van MijnKPN online en ook de app.

Groeten,

Menno

Ok bedankt voor de info.
ik kan mijn verbruikte en resterende belminuten niet (meer) zien in de app,

ik heb em al verweiderd en opnieuw geinstaleerd, geen verschil, ook met de PC ingelogd en bekeken maar daar is dit ook niet te zien.

wat is er mis? of moet ik nog ergens iets aanzetten?

Ik kan geen verbuik zien in mijn app.

Nieuw account aangemaakt ook dit helpt niet.

Op PC ingelogd ook hier geen verbruik zichtbaar

Hoe kan dit opgelost worden.

Reageer